تصاویری از پرچمدار جدید گوگل در فضای مجازی منتشر شد.

طراحی GOOGLE PIXEL ۶ به بیرون درز شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به دنبال رندرهای Google Pixel ۶ Pro، تصاویر Google Pixel ۶ نیز ظاهر شدند. همانطور که در مورد ارائه ها قبلی نیز اتفاق افتاد، آنها توسط شبکه مشهور OnLeaks و با همکاری ۹۱mobiles ایجاد شده اند، با توجه به سوابق این دو در افشا و گمانه زنی بر دستگاه‌های جدید، بنابراین می‌توانیم با اطمینان بالایی بگوییم که گوشی هوشمند آینده گوگل به این شکل خواهد بود.

گوشی هوشمند Google Pixel ۶ باید دارای یک صفحه نمایش OLED تخت با یک ناچ حفره‌ای گرد برای دوربین جلو باشد. همچنین حاشیه هایی در اطراف محیط صفحه وجود دارد و ادعا می‌شود که اندازه صفحه نمایش ۶.۴ اینچ خواهد بود و حسگر اثر انگشت در خود صفحه نمایش ساخته خواهد شد.

گوشی هوشمند Pixel ۶ بسیار شبیه به برادر بزرگتر خود خواهد بود، در اندازه هم حتی خیلی کوچکتر از Pixel ۶ Pro نخواهد بود و این برای افرادی که به دستگاه های کوچکتر علاقه دارند یک امتیاز منفی خواهد بود. همچنین دکمه های روشن / خاموش، افزایش و کاهش صدا همگی در سمت راست این گوشی هوشمند قرار می‌گیرند.

گوگل سالهاست که مدل‌های کوچکتر از پرچمداران خود را ارائه می دهد و سال گذشته، تنها پرچمدار آن کاملا دستگاه کوچک و نسبتا جمع و جوری بود و از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می برد. اما طبق اطلاعات، Pixel ۶ از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی بهره می‌برد.

پشت دستگاه دو رنگ است و دارای دو قسمت نامنظم توسط یک بلوک برجسته از سیستم دوربین اصلی است، Google Pixel ۶ دارای سنسورهای تصویر دوگانه و فلاش LED خواهد بود، دستگاه همچنین نوید بلندگوهای استریو، پورت USB Type-C و پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم را می‌دهد و ابعاد کیس باید ۱۵۸.۶ × ۷۴.۸ × ۸.۹ میلی متر باشد (۱۱.۸ میلی متر با برجستگی دوربین عقب).

در مورد مشخصات Pixel ۶ عملاً هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد، فقط پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند، تراشه ساخته شده توسط سامسونگ را دریافت کند. بیشترین تمرکز و توجه ها به دوربین این گوشی جدید است که در الگوریتم های پیشرفته پردازش عکس کار می کند و با توجه به دستگاه‌های قبلی Pixel علاقه‌مندان منتظر دیدن عملکرد دوربین این گوشی هوشمند در مقابل رقبا هستند.

انتظار می‌رود گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو اواخر امسال، احتمالاً در سپتامبر یا اکتبر روانه بازار شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.