زنجان_ مدیرعامل برق منطقه ای زنجان گفت: رعایت مصرف ۵۰ درصدی در ساعات اداری و ۱۰ درصدی در ساعات غیر اداری ضروری است و تخطی از این قانون منجر به قطعی برق خواهد شد.

اداراتی که بخشنامه های صادرشده را رعایت نکنند با قطعی برق مواجه خواهند شد

به  گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛علی خلجی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای زنجان در جلسه ستاد مدیریت پیک بر لزوم برنامه‌ریزی و مدیریت تعدیل و کاهش مصرف برق در بخش تولید اشاره کرد و افزود:با توجه به شعار امسال و به منظور همراهی با بخش صنعت و تولید با تفاهم نامه های منعقد شده شاهد مشارکت در این حوزه باشیم.

خلجی  به افزایش مصرف برق در بخش اداری اشاره و لزوم رعایت مصرف ۵۰ درصدی در ساعات اداری و ۱۰ درصدی در ساعات غیر اداری تاکید کرد و  افزود:اداراتی که بخشنامه یاد شده را رعایت نکنند با قطعی برق مواجه خواهند شد.

 رئیس ستاد مدیریت پیک بار منطقه ای زنجان بر لزوم استفاده حداکثری کلیه بخش ها از دستگاه های مولد برق در ایام پیک بار اشاره و بر تامین سوخت به موقع دیزل ژنراتور ها با هماهنگی شرکت نفت تاکید کرد .

 خلجی اولویت اول صنعت برق را پایداری شبکه برق کشور برشمرد و افزود: تلاش می‌شود با هماهنگی دیسپاچینگ ملی برنامه سهمیه های استانی به موقع در اختیار استانها قرار گیرد تا متناسب با آن برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.