داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد.

 سعید محمد: نظر شورای نگهبان فصل الخطاب و لازم الاجراست/ آماده تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب هستم

قدس آنلاین: سعید محمد داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای  با تاکید بر اینکه نظر شورای نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست از آمادگی تقدیم برنامه‌هایم به نامزدهای جبهه انقلاب خود خبر داد. 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:‌

بسمه تعالی

مردم شریف و عزیز ایران اسلامی

با سلام و درود به ارواح مطهر شهدا و امام شهیدان و آرزوی سلامتی و توفیق برای رهبر معظم انقلاب و با عرض ادب و احترام؛

 به عنوان سرباز ولایت و  فرزند ایران زمین باستحضار می‌­رسانم از آنجا که امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد که رهبر عزیزمان از آن بعنوان پیچ تاریخی انقلاب یاد می­کنند و در بیانیه گام دوم انقلاب، راه حل مشکلات کشور را تغییر نسل مدیریتی با رویکردی جهادی و انقلابی به منظور احیای ارزش­های اصیل انقلاب عنوان فرمودند، حسب تکلیف در عرصه انتخابات ریاست جمهوری وارد شدم.

از آنجا که صداقت و اخلاص را سر لوحه این حرکت اعتقادی قرار دادیم در یک دوره زمانی کوتاه با الطاف خداوند متعال و توجه ویژه اهل بیت عصمت و طهارت شاهد اقبال عمومی و توجه مردم عزیز و شریف و خصوصا جوانان امیدوار به آینده و قشرهای مختلف مردم بزرگوار ایران با سلایق و دیدگاه­‌های مختلف به این جریان خود جوش بودیم و یک حرکت مبتنی بر دل­های پاک ایرانیان در گوشه گوشه کشور شکل گرفت.

تمام تلاش خود را نمودیم که بتوانیم با ورود ایده­ها و روش­های نو مبتنی بر علم و دانش روز در قالب حکمرانی هوشمند به مردم عزیز راه و روش جدیدی را عرضه نموده و طعم شیرین عدالت علوی را برای اقشار ضعیف جامعه با ریل گذاری جدید اقتصادی درکشور به ارمغان آوریم.

اکنون که با اعلام نظر شورای محترم نگهبان ادامه مسیر برایمان میسر نیست بر خود لازم میدانم که ضمن تشکر از حمایت­های بی دریغ همه دوستان، همراهان، و هوادارانی که طی چند ماه گذشته بصورت شبانه روزی و بدون هیچ ادعایی بدنبال تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در روی کار آمدن دولت جوان انقلابی بوده­‌اند و از زندگی شخصی خود گذشته و با قلب بزرگ خود در این راه سخت با جان و دل پای کار ایستادند، تشکر و قدردانی نمایم که قطعا مورد توجه و عنایت خداوند متعال نیز خواهد بود.

لذا از آنجا که نظر شورای محترم نگهبان برای همه ما فصل الخطاب و لازم الاجراست و از طرفی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به دنبال مشارکت حداکثری باشیم از همه هواداران عزیز صمیمانه درخواست می‌کنم که با همین شور و نشاط و بدون لحظه ای درنگ در ادامه مسیر تا تحقق خواست رهبر فرزانه انقلاب که همانا تشکیل دولت اسلامی توسط افراد انقلابی است به تلاش و کوشش خود ادامه دهند و حتی شتاب و سرعت این حرکت را بیش از پیش نمایند و عزیزان یقین بدانند راهی که آغاز نموده­ایم با قدرت ادامه خواهیم داد.

 به حمدالله در بین کاندیداهای تایید شده محترم با شاخص­‌های مطروحه توسط رهبر معظم انقلاب افراد صالح وجود دارند از این رو آمادگی داریم برنامه‌­های تهیه­­ شده­ توسط تیم­‌های کارشناسی مجرب (درقالب 150 گروه حلقه های میانی در 4000 صفحه) که برنامه‌­های کاربردی و اجرایی جهت بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین‌المللی است و قابلیت واگذاری به کاندیداهای محترم جبهه انقلاب  را دارا می‌باشد امیدوارم که مردم عزیز  ان شاءالله با شور و شوق زاید الوصفی با مشارکت حداکثری شرایط مناسبی را برای پشتوانه مردمی دولت آینده رقم خواهند زد.

از آنجا که هدف ما تغییر نگاه مدیریتی در کشور از یک تفکر لیبرال به یک حرکت مبتنی بر اسلام ناب بوده است، اصل برای ما تشکیل دولت انقلابی است و افراد، فرع قضیه هستند و نباید عدم حضور اینجانب تاثیری در این دیدگاه مقدس داشته باشد.

اکنون که امید جدیدی در جوانان و اقشار مختلف مردم ایجاد گردیده تلاش خواهم نمود این انرژی نه تنها در مشارکت حداکثری انتخابات ریاست جمهوری مورد استفاده قرار گیرد بلکه این جریان بعنوان یک ظرفیت مطالبه گر مبتنی برنظرات نخبگان و جوانان پرشور و حلقه‌های میانی در جهت اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و کمک به دولت آینده تبدیل شود تا افق جدیدی را پیش روی مردم عزیزمان بگشاییم.

در پایان از همه مردم عزیز ایران سر افراز و حامیان محترم و همچنین از محضر رهبر معظم انقلاب و خانواده معظم شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند منان خواهانم.

سرباز کوچک شما و فرزند ایران زمین

سعید محمد

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.