۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 754207

امیرمحمد یزدانی با ضربه فنی مقابل مرتضی قیاسی از رسیدن به المپیک توکیو بازماند.

 مرتضی قیاسی مسافر توکیو شد

قدس آنلاین:  رقابت انتخابی درون اردویی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای شناخت نماینده ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، صبح امروز (جمعه)، میان امیر محمد یزدانی و مرتضی قیاسی در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

در این مبارزه که با ۲ کیلوگرم ارفاق وزن برگزار شد، قیاسی با بدنی آماده و نمایشی مسلط موفق شد با ضربه فنی به برتری برسد و به عنوان نماینده وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو معرفی شود. قیاسی تا ثانیه پایانی ۱۰ بر ۵ پیش بود و در لحظات آخر موفق به ضربه فنی یزدانی شد.

این مبارزه در ۳ دقیقه وقت نخست با حساب یک بر صفر به سود یزدانی به پایان رسید.

کادر فنی تیم ملی پیش از انجام این مبارزه اعلام کرده بود که رقابت انتخابی این وزن در یک‌ مبارزه برگزار می شود و در صورت صلاح‌دید مربیان و اشتباهات داوری، مبارزه تکرار خواهد شد و باید دید با توجه به شکست یزدانی آیا این مبارزه تکرار می شود یا خیر؟

امیرمحمد یزدانی چندی پیش در رقابت های گزینشی آسیا در قزاقستان با کسب مدال نقره موفق به کسب سهمیه المپیک در وزن ۶۵ کیلوگرم شد و قیاسی نیز به مدال برنز آسیا رسید.

تاکنون رقابت انتخابی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران با معرفی رضا اطری و حسن یزدانی برگزار شده و قرار است نمایندگان ایران در ۳ وزن باقیمانده ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز با اعزام به تورنمنت لهستان که ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه برگزار می شود، مشخص شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.