کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ترکیب تیم اعزامی به بازی‌های المپیک را در تورنمنت لهستان نهایی خواهد کرد.

لهستان ایستگاه پایانی برای معرفی آزادکاران المپیکی

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تصمیم کادر فنی رقابت‌های انتخابی درون اردویی در اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم برای حضور در المپیک ۲۰۲۱ توکیو، اواخر سال گذشته در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد که رضا اطری و حسن یزدانی با برتری مقابل حریفان خود به دوبنده تیم ملی رسیدند. همچنین برای مشخص شدن فرد منتخب وزن ۶۵ کیلوگرم به منظور حضور در بازی‌های المپیک توکیو، رقابت درون اردویی بین امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی ۷ خردادماه برگزار شد که در پایان مرتضی قیاسی با برتری مقابل امیرمحمد یزدانی به دوبنده تیم ملی رسید.

اما کادر فنی تیم ملی برای مشخص شدن نمایندگان المپیکی ایران در اوزان ۷۴، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم عملکرد ۷ کشتی گیر را در تورنمنت لهستان ارزیابی خواهد کرد و پس از پایان این رقابت‌ها بلافاصله آزادکاران منتخب معرفی خواهند شد.

در همین راستا غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که اگر نمایندگان اعزامی ایران در جریان جام زیلکوفسکی لهستان با هم رو در رو نشوند آیا باز هم انتخابی دیگری در کار خواهد بود یا خیر، گفت: «با صحبت‌هایی که با علیرضا دبیر داشتیم و ایشان هم در حضور همه کشتی گیران اعلام کرد، این احتمال وجود دارد در لهستان کشتی رو در رو هم بگذاریم. ما کار را در لهستان تمام می‌کنیم تا ترکیب تیم در المپیک مشخص شود چرا که فرصت زیادی نداریم. اگر نیاز باشد در همان لهستان مبارزه رو در رو می‌گذاریم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.