رئیس دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی تاکید کرد جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی قواعد درگیری را تغییر داد و قدس را به قواعد درگیری مقاومت وارد کرد.

هنیه: نبرد «سیف القدس» قدس را به قواعد درگیری مقاومت وارد کرد

قدس آنلاین: جنبش حماس روز یکشنبه مراسمی را به مناسبت پیروزی ملت فلسطین در ارودگاه عین الحلوه در جنوب لبنان برگزار کرد. حاضران در این مراسم پرچم‌های فلسطین و گروه‌های مقاومت را به اهتزاز درآورند.

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، در سخنانی در این مراسم، پیروزی مقاومت در نوار غزه را تبریک گفت و افزود:  «ای برادران و خواهران، ما امروز در مقابل یک نقطه عطف تاریخی در مسیر ملت فلسطین و مقاومت دلاورانه آن قرار داریم و نبرد سیف القدس نشانه‌های متفاوتی را در این مسیر ثبت کرده است؛ مثلا تثبیت قواعد درگیری و وارد کردن قدس در قواعد درگیری مقاومت. این یک معادله جدید است.»

دیروز در اردوگاه عین الحلوه در جنوب لبنان راهپیمایی در حمایت از مقاومت فلسطین برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در حمایت از غزه و گردان‌های قسام شعار می‌دهند.

پیش از این هم زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در سخنانی گفت: «مقاومت ما تاکید دارد که اراده زنده مبارزه‌ خود، بزرگترین چالش‌ها را با وجود محاصره از بین می‌برد. نبرد سیف القدس در اندک روزهایی همانند توفانی برای امتی عمل کرد که فلسطین را رها کرده بود. نبرد سیف القدس برون‌رفتی ملی برای مردم فلسطین بود.»

جنگ اخیر رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین که پس از تجاوزگری صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و هدف قرار دادن نمازگزاران در ۲۸ رمضان آغاز شد، پس از انتفاضه موشکی مقاومت و پرتاب بیش از ۴ هزار موشک به سوی مواضع نظامی، فرودگاه‌ها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین که نشان داد برد موشک‌های مقاومت سراسر اراضی اشغالی را در بر می‌گیرد، کابینه رژیم صهیونیستی را به اعلام آتش‌بس مجبور کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.