ملی‌پوشان فوتسال ایران در گروه دشواری در جام جهانی ۲۰۲۱ قرار گرفتند.

 ایران حریف قهرمان جهان و آمریکا شد!

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال دقایقی قبل برگزار شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت؛ رقبایی که هر یک اسم و رسم‌دار هستند و کار شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه را دشوار خواهند کرد.

بنابر قرعه‌کشی انجام شده جام جهانی فوتسال، ملی پوشان ایران در گروه ششم این رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های ملی آرژانتین، صربستان و آمریکا بروند که قدرتمندترین حریف آنها آرژانتین است، اما آمریکا و صربستان نیز با توجه به نمایش فیزیکی و جنگنده‌ای که همواره دارند، می‌توانند کار ایران را سخت کنند.

 تیم ملی فوتسال ایران در زمان قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۱ با تیم‌های پاراگوئه، مصر، کاستاریکا، تایلند و جمهوری چک در سید دوم بود

تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ بهترین عملکردش را در تاریخ این ورزش داشت و توانست به‌عنوان نخستین ورزش گروهی روی سکوی جهانی برود و به مدال برنز دست پیدا کند که همین امر موجب شده تا شاگردان ناظم‌الشریعه در سال جاری نیز به دنبال خلق شگفتی و رویاپردازی دیگری باشند.

فوتسالیست‌های ایرانی پنج سال قبل پس از اینکه پایین‌تر از اسپانیا و آذربایجان در رده سوم گروه F قرار گرفتند، به‌عنوان یکی از چهار تیم سوم برتر راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و در نخستین گام، شاهکار کردند و برزیل، پُرافتخارترین تیم جهان را از پیش رو برداشتند و بعد از آن هم پاراگوئه قدرتمند را شکست دادند.

شکل گروه‌بندی شِش‌گانه جام جهانی لیتوانی نشان می‌دهد که تقریبا تمام گروه‌ها متعادل هستند و البته باید گروه مرگ را بخاطر حضور تیم‌های اول(آرژانتین) و سوم(ایران) جهان در سال ۲۰۱۶ به گروه F اختصاص داد

تیم ملی ایران بعد از باخت ۴ بر ۳ در دیدار جذاب مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۱۶، پرتغال را در دیدار رده‌بندی شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد ولی امسال برای رسیدن به این افتخار مهم، مطمئنا کار دشوارتری خواهد داشت.

آرژانتین که یکی از همگروه‌های تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۱ است، در دوره گذشته با شکست دادن اوکراین، مصر، پرتغال و روسیه به مقام قهرمانی رسید و بدون شک با توجه به قهرمانی اخیرش در آمریکای جنوبی، گزینه اول قهرمانی در جام جهانی نیز به حساب می‌آید.

قرار بود جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ در لیتوانی برگزار شود، اما بخاطر شیوع ویروس کرونا این مسابقات یک سال به تعویق افتاد و قرار است از روز بیست و یکم شهریورماه بازی‌ها آغاز شود

صربستان نیز در دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی ایران همواره نشان داده از قدرت فیزیکی بالایی برخوردار است و همواره دردسرساز بوده و همچنین آمریکا نیز که به تازگی در این رشته قدرت‌نمایی کرده، به دنبال کسب نتیجه‌ای خوب در جام جهانی است.
 

رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۱ از روز بیست و یکم شهریورماه آغاز می‌شود که تیم ملی ایران با توجه به حضورش در گروه F دو روز پس از آغاز بازی‌ها باید به میدان برود.

قهرمانی دوره گذشته جام جهانی فوتسال به آرژانتین رسید؛ یکی از حریفان تیم ملی ایران در مرحله گروهی ۲۰۲۱

نخستین مسابقه تیم ملی ایران در جام جهانی فوتسال لیتوانی روز ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ مقابل صربستان خواهد بود و پس از آن در روز ۲۶ شهریور باید به مصاف آمریکا برود و در روز ۲۹ شهریور آخرین دیدار مرحله گروهی را برابر تیم ملی آرژانتین برگزار کند.

و این تصویر، به‌یادماندنی‌ترین عکس ثبت شده از تیم ملی فوتسال است؛ زمانی که پس از تساوی ۲ بر ۲ در زمان بازی، آخرین پنالتی در رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۶ مقابل پرتغال تبدیل به گل شد و ایران با برتری ۴ بر ۳ روی سکوی سوم جهانی رفت

انتهای پیام

منبع: ورزش۳

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.