عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: اندیشه های متعالی امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب که برگرفته از اندیشه های ائمه و باورهای دینی است هرگز قدیمی و کهنه نخواهند شد و برمبنای همین موضوع است که امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی برای دنیا و ملت های بیدار تبیین و معرفی شده است.

 اندیشه‌های امام خمینی (ره) قدیمی و کهنه نخواهند شد/تاکید امام (ره) بر مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه در انتخابات

حسین امامی راد در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک شخصیت  جامع الاطراف  در همه زمینه ها بودند، زیرا ایشان در کنار مقام فقاهت و مرجعیت یک چهره علمی ،عرفانی،  ادبی و ...داشتند و علاوه بر این شاخصه ها سیاستمداری شهیر بودند.

وی تصریح کرد: اندیشه های متعالی امام خمینی (ره) که برگرفته از اندیشه های ائمه و باورهای دینی است و هرگز قدیمی و کهنه نخواهند شد باعث گردید پیش بینی های ایشان از مواردی نظیر بیداری اسلامی  در جهان به تاسی از انقلاب اسلامی ایران نیز تحقق پیدا کند. از این رو انقلاب اسلامی ایران بر اساس  اندیشه های امام خمینی (ره) به عنوان الگویی برای دنیا و ملت های بیدار   تبیین و معرفی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات به شیوه فعلی که مردم از طریق آن سرنوشت خودشان از جوامع محلی تا سطح رهبری را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تعیین می کنند مولود و نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران و مصداق دموکراسی و مردم سالاری   است.

نماینده چناران ، طرقبه شاندیز ، گلبهار و گلمکان  در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: بر مبنای سخنان امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری اولویت اول در موضوع انتخابات مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای  و اولویت دوم نیز انتخاب آگاهانه و هوشمندانه می باشد.

امامی راد با بیان اینکه از دیدگاه  امام خمینی (ره) محرومان و مستضعفان  صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند،افزود: از این رو در شرایط حساس فعلی که دشمنان نظام به دنبال اعمال فشار حداکثری  برمردم و تضعیف اعتقادات آنها به انقلاب اسلامی هستند ، امید است مردم بصیر و ولایی ایران با حضور حداکثری و بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری یک دولت جوان و حزب اللهی انقلابی  را برای مدیریت امور اجرایی کشور انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه دولت آینده نیز باید حل مشکلات مردم را در سایه پیروی از اندیشه های امام (ره) و تحقق عدالت اجتماعی برنامه ریزی کند،  ادامه داد: رسانه ها نیز باید سیره عملی و سبک زندگی امام خمینی (ره) را که در برگیرنده مفاهیم عمیق است  برای نسل جوان بیشتر تبیین نمایند و صرفا به معرفی اندیشه های معمار کبیر انقلاب در هنگام ارتحال ایشان اکتفا نکنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.