کارشناس مسائل سیاسی گفت: رئیس‌جمهور شخصیت دوم کشور و مسئول اجرائیات ایران اسلامی است. رئیس جمهور در محافل بین‌المللی در کنار هم کسوتان خود حاضر می‌شود لذا انتخاب بهترین فرد به معنای نشان دادن پرستیژ جمهوری اسلامی درعرصه بین‌الملل است، به این دلیل که رفتار وکلام و سیاست های رئیس جمهور ایران اسلامی در عرصه بین الملل مورد توجه و واکاوی قرار می‌گیرد.

حضور مردم در انتخابات باعث افزایش ضریب امنیتی کشور می‌شود

لطف الله فروزنده کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با قدس آنلاین در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و چرایی تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن به خوبی می‌داند یکی از مهمترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی مردم از انقلاب و کشور است، از این جهت وبراساس این آگاهی تمام تلاش و ابزارهای خود را به کار گرفته تا با توسل به توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلفی مردم را از حضور در انتخابات منصرف کند تا جمعیت کمتری در امر مهم انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر مشارکت داشته باشند.

وی دراین خصوص گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در رأس آنها آمریکا وکشورهای اروپایی می‌دانند که پشتیبانی مردم از نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های آنها علیه ملت ایران را خنثی می‌کند از این رو تلاش می‌کنند تا اقشار مختلف را به عدم رأی دادن تشویق کنند، درحالی که حضور مردم در پای صندوق رأی با سلایق مختلف و آزادی اختیار برای رأی دادن به کاندیداهای ریاست جمهوری می‌تواند علاوه بر ایجاد بازدارندگی در برابر توطئه‌های مختلف دشمن علیه ملت ایران، افزایش امنیت کشور در عرصه‌های مختلف را به ارمغان بیاورد.

فروزنده درخصوص نقش رئیس دولت سیزدهم برای افزایش امنیت ملی و نقش جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی گفت: در این بین نباید از انتخاب بهترین گزینه برای رئیس دولت سیزدهم شدن غفلت کرد چرا که رئیس جمهور در افزایش امنیت ملی و مشارکت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بین‌المللی نقش مهمی بر عهده دارد.

فروزنده دراین باره تصریح کرد: رئیس‌جمهور شخصیت  دوم کشور و مسئول اجرائیات ایران اسلامی است. رئیس جمهور در محافل و جلسات بین‌المللی در کنار همکسوتان خود حاضر می‌شود لذا انتخاب بهترین فرد به معنای نشان دادن پرستیژ جمهوری اسلامی درعرصه بین‌الملل است، به این دلیل که رفتار،کلام و سیاست‌های رئیس جمهور ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل مورد توجه و واکاوی قرار می‌گیرد.

کارشناس مسائل سیاسی دراین باره خاطر نشان کرد:  رئیس‌جمهوری که از جریان مقاومت حمایت کند ما را در حوزه منطقه‌ای رشد می‌دهد و رئیس جمهوری که از موضع قدرت با استکبار جهانی برخورد کند قطعا زمینه های رشد و اقتدار کشور را فراهم می‌کند و ظرفیت‌های بین‌المللی ما را افزایش می‌دهد لذا انتخاب بهترین فرد برای ما یک اولویت است به این دلیل که عملکرد و برنامه های رئیس جمهور منتخب ملت ایران در کاهش و رفع مشکلات داخلی و بین المللی بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.