بیست و سومین دوره مسابقات هندبال مردان باشگاه‌های آسیا از ٢٢ تا ٣١ خرداد، با حضور ١١ تیم و در دو گروه ۵ و ۶ تیمی، در جده عربستان برگزار می‌شود.

کرمانی‌ها و کازرونی‌ها  در جام باشگاه‌های آسیا

در گروه A تیم‌های العربی قطر، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، السالمیه کویت، مُظهَر عربستان و النجمه بحرین و در گروه B تیم‌های الوحده عربستان، صنعت مس کرمان، الدحیل قطر، الکویت کویت، ازبک ازبکستان و القَاطن یمن حضور دارند.

کازرون بدون لژیونر

مهدی آزادمنجیری، سرمربی سبزواری تیم شهید شاملی کازرون در مورد آمادگی تیمش برای شرکت دراین مسابقات می‌گوید: ما تمریناتمان را از ١۴فروردین ماه شروع کردیم و چهار مرحله اردو داشتیم دو اردو در کازرون و دو اردو در تهران و قرار بود در اردوهای تهران، سه بازی تدارکاتی با تیم مس داشته باشیم که فقط یک بازی انجام شد. در نظرداشتیم از دو نفر از لژیونرهای کشورمان که در باشگاه‌های اروپایی بازی می‌کنند و یک بازیکن خارجی هم استفاده کنیم، که متأسفانه در آخرین لحظه اعلام کردند که نمی توانند ما را همراهی کنند. یکی از بازیکنان خودمان هم دو روز قبل از اعزام آسیب دید.

این مسائل به تیم ما لطمه زده و کار ما را سخت کرد. چون امکان تغییر لیست هم وجود ندارد،احتمالاً تنها با ١٣ بازیکن در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

مس با یارکمکی

حمید صادق شاه نشین، سرمربی صنعت مس کرمان هم در مورد این تیم گفت: بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی به وضعیت مطلوبی رسیده اند. امین کاظمی، شهاب صادق‌زاده، مهدی بیجاری، سعید برهانی و محمد مهدی بهنام نیا، یاران کمکی تیم ما هستند. از نظر هماهنگی، تکنیکی و تاکتیکی هم وضعیت نسبتاً خوبی داریم. اما به دلیل زمان کمی که در اختیار داشتیم، و تنها یک بازی تدارکاتی هم انجام دادیم، به هماهنگی ایده آل نرسیده ایم. همان‌گونه که اطلاع دارید، کشورهای عربی، سرمایه گذاری خوبی در هندبال دارند و تیم‌های باشگاهی این کشورها بازیکنانی از اروپا و آفریقا درخدمت دارند. اما باوجود این مسائل، بازیکنان ما با انگیزه‌های بالا دراین میدان حضور می‌یابند.

کوبل داوران ایرانی

با اعلام و دعوت کنفدراسیون هندبال آسیا از کوبل داوری هندبال ایران کلاهدوزان و موسویان عازم جده عربستان خواهند شد تا در این رقابت‌ها قضاوت کنند.

برنامه بازی‌های نمایندگان کشورمان در این رقابت‌ها:

شنبه ٢٢ خرداد - ساعت ١١: القاطن یمن – مس کرمان/ ساعت ١۵: مُظهَر عربستان - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

یکشنبه ٢٣ خرداد- ساعت ١٣: السالمیه- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون/ ساعت ١٩: صنعت مس کرمان – الکویت

 دوشنبه ٢۴ خرداد- ساعت ١١: نیروی زمینی شهید شاملی کازرون – النجمه بحرین/ ساعت ١٧: الوحده عربستان - صنعت مس کرمان

 چهارشنبه ۲۶ خرداد - ساعت ١١: صنعت مس کرمان – ازبک ازبکستان

 پنجشنبه ٢٧ خرداد-  ساعت ١١: العربی قطر- نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ساعت ١۵: صنعت مس کرمان – الدوحیل قطر

بازی های ضربدری و نهایی روزهای ٢٢ تا ٣١ خرداد برگزار خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.