استاندار خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت را تبریک گفت.

پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  استانداری خراسان رضوی، در متن پیام محمد صادق معتمدیان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته باد فرخنده دهه کرامت، ایام جشن و سرور ولادت دو نور تابناک از سلاله پاک نبی(ص) که وجود مطهرشان، زینت بخش خاک مقدس ایران اسلامی شده است.
ایامی که به یمن میلاد فرزندان همام امام موسی کاظم(ع)، رحمت و کرامت الهی بر این سرزمین تابیدن گرفته و شور و شادی را میهمان دل‌های شیعیان و دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌کند.
مبارک باد میلاد بانوی کرامت، کوثر فاطمی حضرت فاطمه معصومه(س)، او که چشم و چراغ قم است و گنبد طلایی بارگاه منورش، کعبه دل عاشقان و ایوان‌های طلا و آئینه‌اش، مأمن زائران دل شکسته است. بانوی پاکی‌ها، که تربت پاکش، این خطه را به حرم آل الله و قبله‌گاه قلوب ارادتمندان به ائمه معصومین(ع) تبدیل کرده است و تهنیت باد طلوع هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، خورشید درخشان خاوران و ولی نعمت ما ایرانیان حضرت امام رضا علیه الاف التحیه و الثناء، خسرو اقلیم توس و انیس النفوس، که حرم امن و باصفای او پناهگاه دلشکستگان و درماندگان غریب است.
فرا رسیدن میلاد مسعود شفیعه روز جزا، مریم آل رسول(ص)، حضرت فاطمه معصومه(س) و خجسته زادروز با برکت میراث‌دار گنج عصمت و سکان‌دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، دهه کرامت و روز دختر را تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق کسب فیض و بهره‌مندی بیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسالت می‌نمایم.

محمدصادق معتمدیان

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.