۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
کد خبر: 756605

مهاجم تیم ملی فوتبال بلژیک باوجود خوشحالی از پیروزی برابر روسیه تاکید کرد که آسیب دیدگی اریکسن کام او را خیلی تلخ کرد.

لوکاکو: به خاطر اریکسن خیلی گریه کردم

قدس آنلاین: لوکاکو ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار برابر روسیه بود.

در این بازی که بلژیک با ۳ گل به پیروزی رسید لوکاکو توانست دبل کند.

او بعد از بازی گفت: از بازی لذت بردم و خوشبختانه گلزنی هم کردم اما فکر اریکسن همواره با من بود. امیدوارم که هر چه سریعتر بهبود پیدا کند. این گل ها را به او هدیه می کنم.

لوکاکو ادامه داد: وقتی صحنه های آسیب دیدگی اریکسن را دیدم بسیار گریه کردم. من واقعا ترسیدم. ما لحظات بسیار خوبی در کنار هم داشتیم. من با اریکسن بیشتر از خانواده ام بودم و بسیار برایش ناراحت هستم.

لوکاکو در پایان گفت: پیروزی برابر روسیه اعتماد به نفس ما را بالا خواهد برد. ما در بازی نخست بسیار خوب ظاهر شدیم. امیدوارم که بازی به بازی بهتر شویم.

دیشب در ادامه یورو ۲۰۲۰ فنلاند توانست با برد یک بر صفر برابر دانمارک اولین شگفتی جام را رقم بزند.

این دیدار تحت تاثیر اتفاق تلخی بود که برای کریستین اریکسن رخ داد. با شروع نیمه دوم دانمارکی ها که روحیه ضعیفی داشتند، تلاش کردند تا با گلزنی و برتری در این دیدار ۳ امتیاز ارزشمند را به دست بیاورند. 

جوئل پویانپالو در دقیقه ۶۰ توانست با ضربه سر دروازه دانمارک را باز کند. این در حالی بود که توپ و میدان در اختیار دانمارکی ها بود و فنلاند برخلاف جریان بازی به گل رسید.

در ادامه دانمارک صاحب یک ضربه پنالتی شد که امیل هویبرگ بازیکن تاتنهام این ضربه را در دقیقه ۷۴ از دست داد.

دانمارکی ها موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند که نتوانستند به دروازه فنلاند برسند تا این دیدار در نهایت با برد یک بر صفر فنلاند به پایان برسد.

انتهای پیام

واکنش فیفا و یوفا

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا و الکساندر چفرین رئیس یوفا نسبت به آنچه در دیدار  بین تیم های دانمارک و فنلاند رخ داد واکنش نشان دادند.

در پایان نیمه اول بازی، کریستین اریکسن هافبک دانمارکی هوشیاری خود را از دست داد. پزشکان بلافاصله وارد عمل شدند و شروع به فشار دادن قفسه سینه بازیکن کردند. بعد از ۱۰ دقیقه اقدامات فعال پزشکان، موفق به تثبیت وضعیت بازیکن اینتر شدند که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

تیم ملی دانمارک با دانستن اینکه هیچ چیز زندگی اریکسن را تهدید نمی کند، اصرار داشت که این مسابقه برگزار شود.

جیانی اینفانتینو در واکنش به این موضوع گفت: افکار ما با کریستین اریکسن ، خانواده اش و تیم ملی دانمارک است. بهترین آرزوها برای او. 

الکساندر چفرین رئیس یوفا نیز نوشت: چنین لحظاتی به ما اجازه می دهد همه چیز را در زندگی در چشم انداز ببینیم. برای اریکسن آرزوی بهبودی سریع دارم و دعا می کنم خانواده اش قدرت و ایمان داشته باشند. در این زمان وحدت خانواده فوتبال به حدی است که آرزوها و دعاهای خیر همه به او و خانواده اش می رسد. من شنیدم طرفداران هر دو تیم نام او را می خواندند. فوتبال عالی است و کریستین آن را عالی بازی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.