مسئول شبکه جوانان رضوی استان سمنان با بیان اینکه یک گروه از خادمان رضوی متشکل از پنج نفربه مناسبت دهه کرامت از جمعه شب وارد استان سمنان خواهند شد گفت: این گروه به هشت شهرستان این استان سفر و برنامه های مختلفی را اجرا می‌کنند.

کاروان «زیر سایه خورشید» وارد سمنان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مجید ترحمی، مسئول شبکه جوانان رضوی استان، با بیان اینکه یک گروه از خادمان رضوی متشکل از پنج نفربه مناسبت دهه کرامت از جمعه شب وارد استان سمنان خواهند شد اظهار کرد: این گروه به هشت شهرستان این استان سفر و برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان با اشاره به اینکه یک سرپرست، مداح، مبلغ و دو تن از خادمان رضوی اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند افزود: شهرهای سرخه، مهدیشهر، گرمسار، آرادان، میامی، شاهرود، دامغان و سمنان به ترتیب میزبان برنامه‌های گروه خادمان رضوی هستند.

به گفته ترحمی؛ به دلیل بیماری کرونا خادمان رضوی درسال جاری برنامه‌های تجمعی ندارند که در این راستا دیداربا خانواده شهداء، خادمان و مدافعان سلامت، حضور در برخی از مراکز تولیدی به مناسبت سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها از برنامه‌های این گروه در استان است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان پایان برنامه‌های گروه خادمان رضوی در استان را ۴ تیرماه دانست و افزود: ترویج سیره اهل‌بیت (علیه السلام) موجب مصون‌سازی جوانان و نوجوانان از تهاجمات ضد فرهنگی دشمنان می‌شود.

این عضو فعال کانون والفجر (عج) مسجد المهدی سمنان تبلیغ سبک و سیره حضرت امام رضا (ع) و اشاعه محبت اهل بیت (ع) را از جمله گفتمان‌های اصلی این کاروان‌ها برشمرد و گفت: نهضت خدمت‌رسانی به محرومان ومستضعفین، ترویج معارف قرآنی در کشور و جهان اسلام، ترویج فرهنگ زیارت از راه دور ازمهمترین اهداف برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید است.

ترحمی یادآور شد: مهمترین دلایل موفقیت این جشن‌ها به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های آستان قدس رضوی در دهه کرامت تدابیر مناسب اتخاذ شده در برنامه‌ها توسط این نهاد و ارادت عموم افراد به ساحت حضرت رضا (ع) است.

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.