مراسم قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان انجام شد و ۲۰ تیم در ۴ گروه جای گرفتند.

حریفان تیم والیبال نوجوانان ایران مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نوجوانان (زیر ۱۹ سال) که قرار است شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی ایران برگزار شود، عصر امروز دوشنبه انجام شد و تیم ملی والیبال کشورمان در گروه A حریفان مرحله مقدماتی خود را شناخت.

این قرعه‌کشی به صورت زنده و اینترنتی با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده از سوی الیس کسلر رئیس دپارتمان والیبال فدراسیون جهانی انجام شد.

در ابتدای این مراسم دکتر اری گراسا رئیس فدراسیون جهانی والیبال ضمن آرزوی موفقیت برای تیم‌های شرکت‌کننده، از ایران و محمدرضا داورزنی برای پذیرش میزبانی این مسابقات در شرایط حساس و در بالاترین سطح و هم چنین همکاری‌های متمادی با FIVB در پیشبرد اهداف جهانی والیبال به ویژه در رده های سنی قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مطمئنا این مسابقات در جهت توانمندسازی نسل جدید برای همه الهام‌بخش خواهد بود.

پیش از آغاز مراسم قرعه کشی الیس کسلر اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که برای برخی کشورها در این زمینه پیش آمده چند تیم از حضور در مسابقات انصراف دادند که فدراسیون جهانی بر اساس رده بندی جهانی نوجوانان، مذاکرات خود را برای جایگزینی این تیم‌ها آغاز کرده است. بر همین اساس در این قرعه‌کشی، سه قرعه باز قرار گرفت تا پس از نهایی شدن حضور تیم ها نام آن‌ها در قرعه‌های یک، دو و سه در گروه‌های مختلف قرار بگیرد.

در پایان مراسم قرعه کشی، گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر شکل گرفت:

گروه A: ایران – نیجریه – لهستان – گواتمالا – تیم ۳

گروه B: ایتالیا – جمهوری چک – برزیل – کلمبیا -تیم ۲

گروه C: روسیه – بلغارستان – کامرون – بلژیک – تایلند

گروه D: آرژانتین – مصر – آلمان -کوبا – تیم ۱

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان دوم تا یازدهم شهریور ۱۴۰۰ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.