معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: کلنگ احداث ۶۰۰ هزار واحد طرح ملی مسکن در کشور به زمین خورده و این واحدها حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی: ۶۰۰هزار مسکن ملی تا سال۱۴۰۱ تحویل متقاضیان می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، نعمت‌اله ترکی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید راه‌وشهرسازی استان قزوین که بعدازظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: تا پایان سال 1401 حدود 600 هزار واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن ساخته شده و در اختیار متقاضیان و جوانان خانه اولی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین تکمیل واحدهای مسکن مهر را یکی از اقدامات 8 سال اخیر وزارت راه و شهرسازی دانست و اضافه کرد: در این راستا 2 میلیون و 100 هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن مهر طی این 8 سال تکمیل و تحویل بهره‌برداران شده که 950 هزار واحد در دولت یازدهم و یک میلیون و 150 هزار واحد مسکونی هم در دولت دوازهم تکمیل شده است.

ترکی با اشاره به افزایش زیرساخت‌های ریلی طی سال‌های اخیر ادامه داد: طی 8 سال گذشته میزان زیرساخت‌های ریلی مانند در بخش حمل‌ونقل ریلی و راه‌آهن 2.5 برابر گذشته شده است که بخشی از این زیرساخت‌ها به صورت فراملی و در قالب طرح‌های مشترک با کشورهای همسایه در جنوب و شمال ایران صورت گرفته است.

احصای اطلاعات 7 هزار کارمند راه و شهرسازی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازیهمچنین با تاکید بر لزوم ارتقای نیروی انسانی به عنوان شاخص اصلی بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های دولتی گفت: در همین بانک اطلاعاتی کارکنان وزارت راه و شهرسازی را بر اساس خوداظهاری کارمندان این وزارت‌خانه راه‌اندازی کردیم که با استفاده از این سامانه اطلاعات جامع شعلی 7 هزار کارمند وزارت راه و شهرسازی احصا شده و با استفاده از این بانک آماری می‌توان انتصاب مدیران وزارت‌خانه طی سال‌های آتی را سازماندهی کرد.

ترکی یادآور شد:‌ سیاست مهم وزارت راه و شهرسازی توسعه حمل‌ونقل ریلی به عنوان بازوی توسعه صادرات از بنادر خشک کشور است تا کشور بتواند از ظرفیت کل استان‌های کشور برای توسعه و جهش ترانزیتی در کشور استفاده کند و اقتصاد حمل‌ونقل ایران بیش از گذشته شکوفا شود. راسم حکم مأموریت مدیرکل جدید راه و شهرسازی به او اعطا شد و از زحمات مدیرکل سابق هم با اهدای لوح تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.