به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار ۱۹۰۰ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در حوزه عملیاتی شرکت توزیع برق مشهد، تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

تمهیدات شرکت توزیع برق مشهد برای تامین برق مطمئن و پایدار شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا

به گزارش قدس آنلاین، مهندس آذری سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی و معاون بهره برداری و نگهداشت توزیع برق مشهد گفت: در این دوره از انتخابات، ۳۰۰ نفر از پرسنل شرکت با ۹۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در قالب گروه های اتفاقات و عملیات مراکز بهره برداری نواحی ۱۰ گانه و ادارات برق ملک آباد – مهرگان، توس و رضویه – گروه های نگهداری و تعمیرات شبکه های هوایی و زمینی فشار ضعیف  و فشار متوسط – ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل – دفتر IT و امور دیسپاچینگ و فوریت های برق تا پایان فرآیند انتخابات و شمارش آراء حضور خواهند داشت.
وی در ادامه گفت: در زمان برگزاری انتخابات نیز ۱۰ دستگاه مولد اضطراری ۲۵۰KVA و ۲۵ دستگاه مولد ۵KW برای تأمین برق اضطراری شعب اخذ رأی آماده به کار می باشد.
وی تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این شرکت در فرمانداری های شهرستان های مشهد و طرقبه و شاندیز و بخشداری های تابعه نسبت به استقرار مولد اضطراری و گروه های کشیک ویژه اقدام نموده است.
مهندس آذری گفت: تمام شعب اخذ رأی در شهرستان مشهد مورد بازدید گروه های عملیاتی این شرکت قرار گرفته و مسیرهای تأمین شعب اخذ رأی نیز کنترل و پایش شده است.
وی تأکید کرد با توجه به اهمیت موضوع و تأمین برق مطمئن برای شعب  اخذ رأی، تمامی تمهیدات لازم و تجهیزات موردنیاز در نظر گرفته شده است که تحت هیچ شرایطی، شعب با مشکل قطع برق مواجه  نشوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.