بخشدار رخ تربت حیدریه با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت : ۴۵ شعبه اخذ رای در این بخش پیش‌بینی شده است.

 ۴۵ شعبه اخذ رای در بخش رخ تربت‌حیدریه برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه پیش‌بینی شد

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر صاحبی در تربت حیدریه با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو در این بخش  فراهم شده است، گفت: در مجموع تعداد ۴۵ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این منطقه پیش‌بینی شد که از این تعداد مجموعاً ۳۴ شعبه ثابت و ۱۱ شعبه اخذ رأی نیز سیار است.

بخشدار رخ تربت حیدریه ادامه داد: از ۴۵ شعبه اخذ رای تعداد ۲ شعبه شهری و ۴۳  شعبه روستایی برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان کرد: از ۳۴ صندوق اخذ رأی ثابت، به تفکیک ۲ صندوق ثابت در شهر رباط سنگ و بقیه  صندوق‌های ثابت در سطح روستا مستقر خواهند شد.

صاحبی همچنین با مقایسه تعداد شعب اخذ رأی نسبت به دوره‌های گذشته، افزود: تمهیدات لازم برای تجهیز شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده و ستاد انتخابات بخش با اعزام تیم نظارت و ارزیابی در شعبه‌های اخذ رأی به‌صورت میدانی الزامات و نیازهای شعب را احصاء و گزارش آن را به ستاد انتخابات بخش اعلام کردند.

رئیس ستاد انتخابات بخش رخ تربت حیدریه گفت: مجریان انتخابات امسال تلاش خواهند داشت تا انتخاباتی سالم، قانونمند با محوریت سلامت مردم و رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقبتی در بخش رخ  برگزار شود.

وی اضافه کرد: ۲۸۰ نفر برای داوطلبی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این بخش نام نویسی کردند و از این تعداد ۲۴۴ نفر برای ورود به شوراها با یکدیگر رقابت می‌کنند که ۱۴ نفر خانم و بقیه آقا هستند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.