همدان - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان همدان گفت: ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در همدان آغاز شده و تا ۳۱ خردادماه ادامه دارد.

ثبت ‌نام کمک ودیعه اجاره مسکن در استان همدان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی راه شهر سازی استان همدان مجید صالحی امیراظهار کرد: ثبت نام دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خردادماه تا ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ انجام می شود و مستاجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن می توانند به سامانه  https://tem.mrud.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در استان همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل یا سرپرست خانوار باشند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با تاکید بر اینکه متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی یا اجاره نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند، عنوان کرد: تاریخ انعقاد اجاره نامه واحد مسکونی باید مربوط به شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ باشد.

صالحی امیر در این راستا اضافه کرد: چنانچه متقاضی تا حداکثر دو هفته از تاریخ معرفی به شعب بانکی نسبت به تکمیل مدارک خود و ضامنین اقدام نکند، نسبت به رد درخواست متقاضی اقدام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.