سفیر اسبق ایران در لبنان گفت: مردم ایران اسلامی در مشارکت بالای خود در انتخابات به دشمنان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و همراهان رژیم کودک کش صهیونیستی پیام دادند که جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت تمام در منطقه حضور دارد و به مردم مظلوم منطقه کمک می‌کند و همچنان به برقراری پیوندهای اخوت اسلامی معتقد است.

پیام مشارکت مردم در انتخابات، تداوم حضور قدرتمندانه ایران در منطقه است

احمد دستمالچیان سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران و کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با قدس آنلاین درخصوص مشارکت بالای مردم و حضور پرشور آنها در انتخابات ریاست جمهوری و پیامی که این موضوع برای حکومت‌های جبار منطقه دارد، گفـت: بزرگترین پیام حضور مردم در انتخابات نشان دادن وحدت و انسجام داخلی خود به همه کشورهای جهان، بخصوص دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود. خوشبختانه ملت شریف ایران با هوشیاری، هوشمندی و زیرکی خاص خود پیام رهبر را دریافت کردند و در صحنه مشارکت در انتخابات اعم از ریاست جمهوری تا شورای شهر و خبرگان رهبری به خوبی وبا قدرتمندی کامل حاضر شدند تا حفظ وحدت و انسجام داخلی خود را به خوبی در معرض دید دشمنان انقلاب اسلامی بگذارند.
وی دراین باره خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی به خوبی نشان دادند که اهمیت حفظ وحدت و انسجام ملی را برای کوتاه کردن دست و فکر توطئه‌های دشمن را به خوبی می‌شناسند بنابراین برای عدم تحقق خواسته‌های دشمن با حماسه‌ای که آفریدند یک بار دیگ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و این پیام را به دشمنان ایران اسلامی دادند که ملت مسلمان ایران همواره از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کند و با قدرتمندی تام و ثبات قدم ارزش‌های خود را پاس می‌دارد.

سفیر اسبق ایران در لبنان خاطر نشان کرد: علیرغم همه کارشکنی‌ها و دشمنی‌های که استکبار جهانی در طول ۴۳ سال گذشته علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی اعمال کرده، اما مردم ایران با مشارکت پرشور خود در انتخابات نشان دادند که توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دسیسه‌های دشمن کمترین تأثیری در روند پایبندی مردم به نظام از خود به جا بگذارد، ضمن اینکه به دشمنان داخلی و خارجی نشان دادند که بیش از گذشته به نظام اسلامی به امیدوار و معتقد هستند.

دستمالچیان دراین باره توضیح داد: مردم هر زمان احساس می‌کنند که مورد تهدید دشمن خارجی قرار گرفته‌اند، اتفاقاً آن زمان بیش از گذشته متحد و منسجم می‌شوند. ضمن اینکه مردم ایران اسلامی در مشارکت بالای خود در انتخابات به دشمنان منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران و همراهان رژیم کودک کش صهیونیستی پیام دادند که جمهوری اسلامی ایران همچنان با قدرت تمام در منطقه حضور دارد و به مردم مظلوم منطقه کمک می‌کند و همچنان به برقراری پیوندهای اخوت اسلامی معتقد است.

وی دراین باره خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است که با اخوت اسلامی می‌تواند بهترین روابط را با کشورهای همسایه خود داشته باشد کما اینکه در طول چهل و سه سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این موضوع را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم مسلمان سوریه و یمن و منطقه در برهه‌های حساس از خود به نمایش گذاشته است لذا جمهوری اسلامی ایران حافظ وخواستار صلح و ثبات در منطقه است و قطعا با کمک محور مقاومت، جنایتکار ددمنشی چون رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته بر سر جای خود خواهد نشاند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.