رئیس جمهوری سوریه پیروزی آیت الله رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت و برای تقویت همکاریها و منافع مشترک میان دو طرف اعلام آمادگی کرد.

بشار اسد پیروزی آیت الله رئیسی را تبریک گفت

قدس آنلاین: بشار اسد رئیس جمهوری سوریه پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیس را در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ایران تبریک گفت.

اسد در پیام خود به آیت الله رئیسی گفته؛ خوشحالم که از طرف خودم و مردم سوریه و در راستای جلب اعتماد مردم دوست ایران صمیمانه این پیروزی را به شما تبریک بگویم. حرکت کشور شما به سمت پیشرفت و رفاه در همه زمینه‌ها برای مردم، که در مقابل همه طرحها و فشارهایی که هدفش شکست اراده آنها بود ایستادگی و مقاومت کرد، را خواستار هستم.

بشار اسد در ادامه تاکید کرد، من از این فرصت استفاده میکنم تا علاقه و اشتیاق خود را برای تقویت همکاریها در مسیر روابط دوجانبه و منافع مشترک میان جمهوری عربی سوریه و جمهوری اسلامی ایران را اعلام کنم.

دیروز جمعه ۲۸ خرداد ماه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در سراسر کشور و ۱۳۳ کشور خارجی برای انتخاب هشتمین رئیس جمهور برگزار شد. براساس اعلام «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور سیدابراهیم رئیسی با کسب بیش از ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای تاکنون پیشتاز این رقابت است.

تاکنون عمران خان نخست‌وزیر پاکستان، برهم صالح رئیس‌جمهور عراق و مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق و نیز سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق و ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه، در پیام‌هایی جداگانه پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفته‌اند.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.