شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی ضمن ابراز تاسف از اهمال مسئولان اجرایی در اخذ رأی مردم، از شورای نگهبان خواست نسبت به تمدید زمان انتخابات اقدام کند.

ابراز تأسف ستاد رئیسی از اهمال مسؤولان اجرایی در اخذ آرای مردم

قدس آنلاین:  شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، با ابراز تأسف از اختلالات پیش‌آمده در روند اخذ آراء از آحاد ملت غیور ایران اسلامی در آغازین‌ساعات شروع فرآیند انتخابات، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام فرمود:
جَعَلَ اللهُ سُبحانَهُ حُقوقَ عِبادِهِ مُقَدَّمَةً لِحُقوقِهِ.
خداوند سبحان حقوق بندگانش را مقدمة رسیدن به حقوق خود قرار داده است.

متأسفانه گزارش‌های مختلف ارسالی به این ستاد، حاکی از آن است که صبح امروز و در دو ساعت اولیه آغاز رأی‌‎گیری، ارتباط سامانه‌های فنی رأی‌گیری الکترونیک با مرکز، حدود یکصد دقیقه قطع بوده و بنابراین با وجود استقبال کم‌سابقه مردم برای مشارکت در انتخابات و همچنین پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور پرشور در این رویداد مهم، شمار زیادی از مردم عزیز ایران، به‌رغم ساعت‌ها ایستادن در صفوف طولانی، موفق به دادن رأی خود نشدند.

شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، با ابراز تأسف از اهمال مسؤولان اجرائی در این زمینه و همچنین با توجه به اهمیت بالای اخذ آرای تک‌تک هم‌میهنان عزیز، از شورای محترم نگهبان قانون اساسی می‌خواهد نسبت به تمدید زمان انتخابات تمهیدات لازم را فراهم آورد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.