دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای خراسان رضوی گفت: شکایاتی از انتخابات شورای شهر مشهد و دیگر شهرستان ها شده اما هنوز به دست ما نرسیده؛ این موارد ابتدا در هیأت اجرایی شهرستان بررسی و سپس فرماندار آن‌ها را به هیأت نظارت استان تحویل می‌دهد.

اعلام  نتایج گزارشات تخلف در انتخابات شوراهای خراسان رضوی در  ۱۵ روز آینده

به گزارش قدس آنلاین، پس از اتمام انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خراسان رضوی، نوبت تحویل شکایات از انتخابات به مراجع و مسؤولان اجرایی انتخابات رسید تا روند بررسی آن صورت گیرد.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان رضوی چندی پیش عنوان کرد شکایت‌هایی از انتخابات شوراها در شهرهای کلات و خوشاب و یک‌ روستا در تربت‌جام صورت گرفته و هیچ شکایتی از شهرهای دیگر خراسان رضوی ازجمله مشهد دریافت نشده است.

این در حالی است که امام‌جمعه رضویه در صحبت‌های خود به‌تازگی اعلام کرد که تخلفات را به مراجع دارای صلاحیت برای رسیدگی داده ‌است!

همچنین نکته مهم‌تر این است که  در خبرهایی که به‌تازگی با عناوین «تخلفات شهردار کاشمر صدای کاندیداهای شورای شهر را هم درآورد/ رسیدگی به تخلفات در پیچ‌وخم مکاتبات اداری»، «تخلفات آشکار شهردار کاشمر در انتخابات شورای شهر/ هیأت‌های بازرسی و نظارت گزارش‌ها را تأیید کردند»، «دستگیری بیش از ١٠ متخلف انتخاباتی در کاشمر»، «ترفند حیله‌گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره‌بین دستگاه قضا!»، «خرید و فروش رأی در سبزوار» و «عوامل خرید و فروش رأی در گلبهار دستگیر شدند» در رابطه با تخلفات انتخاباتی شورای شهر و روستا در خراسان رضوی منتشر شد، پرده از تخلفات انتخاباتی در روند انتخابات استان برداشت.

برای شفاف‌سازی مسئله به سراغ دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستای خراسان رضوی رفتیم.

لیست تخلفات انتخاباتی شوراها هنوز کامل نیست

محمدرضا حاجی‌زاده ، بابیان اینکه شکایاتی از انتخابات شورای شهر مشهد شده اما هنوز به دست ما نرسیده است، اظهار کرد: این موارد ابتدا در هیأت اجرایی شهرستان می‌آید و پس‌ازاینکه فرماندار گزارش‌ها را بررسی کرد؛ آن‌ها را به هیأت نظارت استان تحویل می‌دهد.

وی افزود: جز در شهرهای کلات و خوشاب و یک‌ روستا در تربت‌جام، شکایاتی در شهرستان‌های دیگر صورت گرفته اما این موارد مستقیم به ما مراجعه کرده و گزارش داده‌اند و گزارش تخلفات سایر شهرستان‌ها پس از بررسی به دست ما می‌رسد که ما ۱۵ روز دیگر نتایج نهایی را اعلام می‌کنیم؛ لیست موارد تخلف در خراسان رضوی هنوز کامل نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.