مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از پخش بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه در ایام دهه کرامت با محوریت حرم رضوی از رسانه‌های ملی و بین المللی خبر داد.

پخش بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه در ایام دهه کرامت

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد رضا موسوی کیا؛ مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت دهه کرامت با همکاری و مشارکت شبکه‌های مختلف ملی و بین‌المللی بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه در قالب ارتباط زنده، برنامه‌های تولیدی و پوشش برنامه‌ها از حرم مطهر رضوی بر روی آنتن رفت.

وی از همکاری شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، قرآن و معارف سیما، افق، مستند، پویا، خبر، امید و شبکه‌های استانی در تولید و پخش برنامه‌های ثابت و روزانه و همچنین برقراری ارتباط زنده مراکز استانی با بارگاه منور رضوی خبر داد.

موسوی‌کیا ضمن اشاره به همکاری و پوشش گسترده شبکه‌های بین‌المللی و برون مرزی صدا و سیما گفت: در این ایام با همکاری اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی بیش از ۱۴۰ برنامه از شبکه‌هایی چون امام رضا(ع)، المیادین، ولایت فارسی، المنار، ولایت هوسا، سحر آذری، کربلا، الاهواز، المعارف، اصیل، الثقلین، الصراط، الکوثر، پرس تی وی، سحر اردو، کربلا، تمدن، الانوار۲ و ۱۴ ترکیه، جام جم بر روی آنتن رفت و شبکه‌هایی چون الفرات، الغدیر، تمدن، المیادین و المنار از جمله شبکه‌هایی بودند که در ارتباطات معنوی از بارگاه منور رضوی سهیم بودند.

وی گفت: ویژه برنامه‌های امین الله، تشرف، به تو از دور سلام، کبوترانه، ضیافت دوست، ایوان بهشت، توحیدخانه، تا نیایش، ایوان بهشت از جمله برنامه‌هایی بودند که در این ایام از شبکه‌های مختلف پخش شدند.

موسوی کیا تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های مختلف، هر روز از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد تصاویر زنده از بارگاه منور رضوی در اختیار شبکه‌های مختلف قرار گرفت که بسیاری از شبکه‌ها به تناسب از آن بهره مند شدند.

وی ویژه برنامه‌های شمس الشموس، ثامن الحجج، سلام آقا، اقلیم هشتم، انیس‌النفوس، خورشید مهربانی، کشیک صبح، سقاخانه، با تو حالم خوبه و برخی از ویژه برنامه‌های دیگر را از جمله فعالیت‌های مدیریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با همکاری شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی عنوان کرد؛ همچنین شبکه‌های رادیویی زیارت، ایران جوان، معارف، قرآن، سلامت، فرهنگ، اقتصاد و... برنامه‌های مختلفی از حرم مطهر رضوی تقدیم شنوندگان خود کردند.

وی با اشاره به خدمات فنی ارائه شده در این ایام گفت: در این ایام با بهره‌مندی از هشت استودیو رادیویی و تلویزیونی متعلق به مدریت رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی به همراه سایر تجهیزات همچون هلی شات، کرین، اس ان جی و... بستر ضبط و پخش برنامه‌های مختلف از حرم مطهر رضوی فراهم شد.

موسوی کیا تصریح کرد: از دیگر خدمات تولید و فنی این مجموعه نیز می‌توان به حضور عوامل تصویر برداری، تدوین، صدابرداری، نور پردازی، کارگردانی هنری و تلویزیونی، پرتابل، دستیاران و کارشناسان فنی، پخش نودال و... اشاره کرد.

وی گفت: امیدوارم با تلاش‌های شبانه‌روزی بیش از ۸۰ نفر از خادمان رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و همکاری شبکه‌های مختلف توانسته باشیم دلهای ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام را به این بارگاه منور پیوند زده باشیم.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.