هرچند مدیران حال حاضر باشگاه استقلال خود را در سایه نتایج اخیر تیم فرهاد مجیدی پنهان می‌کنند، اما مرور مصاحبه‌های بی پرده و صریح مشاور سابق هیئت مدیره استقلال نشان می‌دهد مدیریت در استقلال به ویژه حوزه مدیرعاملی به قدری ناهماهنگ رفتار کرده که حتی خود مجیدی هم به کادر مدیریتی اعتماد ندارد.

ابراهیمی، دژاگه و گوچی در فهرست مجیدی

سخنان علی نامداری نشان می‌دهد، فرهاد مجیدی از چند هفته قبل به صورت مخفیانه فهرست نقل و انتقالاتی خود را به هیئت مدیره باشگاه استقلال ارائه کرده و قصد داشته بی‌سروصدا بازیکنان مورد نیاز خود را به خدمت بگیرد، اما تغییرات ناگهانی در هیئت مدیره و ابقای احمد مددی به کلی قاعده بازی را به هم ریخت.

رونمایی از این اتفاق و حقیقت پنهان نشان می‌دهد مجیدی پس از اتفاقاتی که منجر به ناکامی استقلال در فرایند جذب قاسمی نژاد شد، دیگر اعتمادی به مدیرعامل نداشت از این رو پس از حضور در جلسه با اعضای مستعفی هیئت مدیره به آن‌ها گفته بازیکنان مورد نظر خودم را پس از انجام مذاکرات مقدماتی به سراغ شما می‌فرستم تا شما به صورت مخفیانه کار عقد قرارداد را انجام دهید.

شاید تصور شود، استقلال با بحران مالی موجود چگونه به فکر فعالیت در نقل و انتقالات بوده است؟علی نامداری در این ارتباط به خبرنگار قدس گفت: پیگیری‌های بسیار خوبی در این رابطه انجام شده بود،اما تمام این اتفاقات به دور از چشم مددی در حال انجام بود، چون اگر وی متوجه می‌شد!شک نداشتیم قاعده بازی را به هم می‌ریخت، کافی بود ایشان از مذاکره ما با یک بازیکن مطلع می‌شد، دیگر مطمئن بودیم کار به نتیجه نخواهد رسید، به همین دلیل خارج از باشگاه و بدون اطلاع احدی در این مدت مشغول مذاکره با گزینه‌های مورد نظر آقای مجیدی بودیم تا تیم خوبی برای فصل آینده مهیا کنیم، ولی اجازه ندادند این اتفاقات رقم بخورد. حالا ان‌شاءالله آقای مددی به همراه دوستان جدید حتماً اقدامات لازم را انجام خواهند داد.بالاخره آقای ملکیان و دلفانی قطعاً شایستگی بیشتری داشتند که به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند!پس دیگر نباید نگران بود!

با مرور اتفاقات عجیب و غریب و مرور سخنان علی نامداری، این پرسش برای هواداران استقلال مطرح می‌شود که چه کسانی در فهرست بازیکنان مورد نیاز مجیدی بودند؟ هرچند هنوز کسی در این رابطه موضع‌گیری نکرده است، اما گفته می‌شود در فهرست مجیدی بازیکنانی چون تیکدری،امید ابراهیمی،اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد حضور داشتند، هرچند هیچ یک از آن‌ها به مرحله نهایی نرسیدند و مذاکره با آن‌ها با ایجاد تغییرات در هیئت مدیره به بن‌بست خورد تا همه چیز در هاله‌ای از ابهام فرو برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.