معاون دادستان مشهد گفت: استقرار برخی انبارهای ضایعات در بافت مسکونی و مرکزی شهر، برای شهروندان مشکلات بهداشتی و سد معبر ایجاد کرده که نیازمند برخورد جدی و پلمب است، اما در بعضی نقاط و محدوده های پیرامونی شهر به جای پلمب انبارها، می‌توان به ساماندهی و استانداردسازی آنها پرداخت.

انبارهای ضایعاتی مناطق پیرامونی مشهد باید ساماندهی شود

به گزارش قدس آنلاین، محمداسماعیل عندلیب روز سه‌شنبه در نشست با شهردار منطقه سه شهرداری مشهد افزود: وجود انبارهای ضایعات، یکی از مسائلی است که منطقه سه با آن دست و پنجه نرم می کند، اما باید توجه داشت که در این شرایط سخت اقتصادی، مهر و موم کردن این انبارها، پاک کردن صورت مساله بوده و تنها راه حل مشکل نیست.

وی در خصوص امنیت بوستانها نیز اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات پس از احداث بوستانها، ایجاد محیطی امن برای حضور خانواده هاست که برای بالا بردن امنیت در این اماکن، شهرداری باید از ظرفیت بسیج و نیروی انتظامی به خوبی استفاده کند.

عندلیب ادامه داد: نباید خانواده‌ها به دلیل اینکه یک بوستان، محل حضور اراذل و اوباش و یا معتادان شده، امنیت لازم برای حضور در آن را نداشته باشند، روشنایی بوستان‌ها هم باید همیشه برقرار باشد و بهبود یابد زیرا نبود روشنایی از دلایل ایجاد ناامنی در بوستانهاست و خاموشی‌های برنامه ریزی شده به دلیل کمبود برق هم نباید در بوستانها اجرا شود، زیرا امنیت خانواده‌ها را با خطر مواجه می‌کند.

معاون دادستان مشهد تاکید کرد: در راستای کمک به مردم و پیشبرد امور مدیریت شهری در این حوزه، دستگاه قضایی نیز در کنار شهرداری بوده و هر جا لازم باشد ورود خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.