اولین نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای ای مراسم پیاده روی اربعین حسینی با عنوان "به وقت اربعین" در قم برگزار شد.

نخستین نشست هم اندیشی "به وقت اربعین" در قم برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، اولین نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و رسانه‌ای ای مراسم پیاده روی اربعین حسینی با عنوان "به وقت اربعین" با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و جمعی از فعالان رسانه ای و فرهنگی کشور در قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این نشست رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین در سخنانی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای در معرفی مراسم اربعین حسینی در سلامت معنوی جامعه بیان داشتند: در طول ماه های گذشته برنامه ریزی هایی برای برگزاری این مراسم معنوی صورت گرفته است و به دنبال فراهم سازی شرایط حضور زائرین اربعین در مراسم امسال هستیم.

در ادامه این‌جلسه کارشناسان و فعالان فرهنگی به بیان نظرات خود در موضوعاتی مختلفی همچون استفاده از ظرفیت های مراسم اربعین حسینی برای سلامت معنوی و بهداشت عمومی در زیارت، تدوین سیاست های رسانه ای انعکاس مراسم اربعین،   لزوم توجه به آموزش های رسانه ای در سراسر کشور، توجه به مطالعات نهادهای مردمی در حوزه اربعین پرداختند.

قابل ذکر است: این سلسله نشست ها قرار است با هدف بروز رسانی بایسته های فرهنگی، رسانه ای منطبق بر تحولات سیاسی، اجتماعی، جهت حضور مجدد عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در پیاده روی اربعین حسینی(ع) در سال ۱۴۰۰ برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.