محمدعلی ابطحی به سفر جمعی از ایرانیان به ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا واکنش نشان داد و از روحانی خواست با تغییر وزیر بهداشت موضوع واکسن را از دست بازی های سیاسی بیرون بیاورد.

آقای روحانی! وزیر با نمکتان را عوض کنید /اتوبوس های ارمنستان را دیده اید؟

قدس آنلاین: محمدعلی ابطحی در توئیتی نوشت: «‌آقای ‎روحانی در همین چند  روزه هم اگر  وزیر با نمکتون را عوض کنید و واکسن را از دست بازی های سیاسی در بیاورید، آقای ‎رییسی هم دعاتون میکنه. اتوبوس های ارمنستان را دیده اید؟»

در روزهای اخیر  و در شرایطی که وزارت بهداشت در اجرای برنامه واکسیناسیون سراسری ناکام مانده و به شدت از برنامه اعلام شده عقب مانده است، رونق تورهای گردشگری ارمنشتان با سرویس ویژه تزریق واکسن کرونای آسترازنکا بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای داشته است.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در واکنش به این موضوع مدعی شد مردم برخی کشورها مثل ارمنستان از واکسیناسیون در مقابل کرونا استقبال نکرده اند و چون واکسن های خریداری شده از سوی این کشور که از نوع آسترازنکا و ساخت انگلیس هستند تاریخ مصرفشان می گذرد، آنها را به توریست ها تزریق می کنند.جالب تر اما آدرس دادن جهانپور درباره مراکز دیگر تزریق واکسن کرونا به توریست ها بود. او گفت: 

در حال حاضر کشوری داریم که سرعت واکسیناسیون در آن یک دهم ایران است، افزود: در این کشورها از واکسیناسیون استقبال عمومی صورت نگرفته است و تاریخ انقضاء واکسن‌ در حال اتمام است و ممکن است در برخی از شهرهای عراق هم شاهد این وضعیت باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.