با هدف خدمت‌رسانی به زائران ورودی از مسیر غرب مشهد و ساکنان این منطقه، هایپرمارکت رضوی شامل فروشگاه عرضه محصولات غذایی تولیدی تولیدکنندگان داخلی و همچنین برخی خدمات رفاهی جانبی در حاشیه بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به طور رسمی افتتاح شد.

افتتاح فروشگاه بزرگ عرضه محصولات رضوی در ورودی غرب مشهد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طالبیان، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی گفت: در محور غربی ورودی شهر مشهد به دنبال ایجاد و ارائه خدمات ویژه ای به خصوص برای زائران و مجاوران بودیم که غبار خستگی را از تن آنها بزداییم و بتوانند با فراغ بال برای تشرف به حرم مطهر رضوی آماده شوند، با همین رویکرد فضایی از شرکت نان قدس رضوی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص)، حدفاصل خیابان رازی و میدان قائم برای احداث این مجموعه در نظر گرفته شد.

وی مساحت این هایپرمارکت را ۱۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: این مجموعه بزرگ ترین فروشگاه هم سطح معبر عمومی در شهر مشهد است که برای تسهیل استفاده عموم تاسیس شده است.

نمایشگاه دائمی محصولات غذایی رضوی

وی ادامه داد: در این راستا مجموعه ای از خدمات عمومی شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی و فروشگاهی که انواع محصولات غذایی آستان قدس رضوی در آن عرضه می شود را ایجاد کرده ایم، ضمن آنکه برپایی نمایشگاه دائمی از فعالیت های آستان قدس رضوی در حوزه صنعت غذا یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.

وی ادامه داد: همچنین یک مجتمع نان با هدف عرضه نان کامل به مردم ایجاد شده است؛ بدین منظور همکاری مشترکی را با دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت های دانش بنیان آغاز کرده ایم تا بتوانیم به فرمولی مشخص برای تولید نان سنتی که عموما مورد اقبال مردم هم هست، دست پیدا کنیم.

مجموعه تولید نان و عرضه انواع گوشت

وی درباره بخش های این فروشگاه تصریح کرد: فروشگاه مذکور شامل یک مجموعه تولید نان حجیم و فانتزی است که تولیدات کارخانه نان قدس رضوی می باشد. همچنین محصولات و فرآورده های پروتئینی موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی شامل گوشت قرمز، مرغ و انواع ماهی به مردم عرضه می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی ادامه داد: در این فروشگاه بخش های محصولات لبنی، بهداشتی و خشکبار نیز تعبیه شده است. وی تاکید کرد: زمانی که مشتری وارد فروشگاه می شود به دلیل وسعت دیدی که در سازه ایجاد شده است، دسترسی راحتی به انواع کالاها دارد.

توسعه سبد محصولات در آینده نزدیک

طالبیان ادامه داد: با توجه به این که برند رضوی، برندی قدیمی، مشهور و قابل اطمینان برای مصرف کنندگان است و مردم نیز این محصولات را به نیت تبرک استفاده می کنند، از این رو مجاورت فروشگاه با کارخانه تولیدی، حس تازگی و اطمینان خاطر بیشتری را ایجاد می کند.

به گفته طالبیان، در حال حاضر شرکت های لبنی رضوی، آرد قدس رضوی و کسب وکار رضوی با عرضه عطرهای رضوی، حضور فعالی در این هایپر مارکت دارند و در آینده نیز محصولات شرکت های کشاورزی، نخریسی و تولیدات فرهنگی رضوی به سبد این فروشگاه اضافه خواهد شد.

طالبیان افزود: همچنین علاوه بر تولید نان های حجیم و صنعتی در مجموعه هایپر مارکت رضوی، درصدد هستیم از تازه ترین روش های دنیا برای تولید نان سنتی با ماندگاری بالا و عطر و طعم خوب، همراه با ارزش غذایی مناسب استفاده کنیم.

حمایت از تولید داخلی

طالبیان گفت: با توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی، ما نیز ماموریت اصلی خودمان را حمایت از تولیدکنندگان داخلی قرار داده ایم و در این فروشگاه علاوه بر محصولات تولیدی آستان قدس، محصولات غذایی سایر تولیدکنندگان داخلی نیز عرضه می شود و از ارائه محصولات خارجی پرهیز شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.