معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد از تعطیلی کلیه فرهنگسراها و سازه‌های ورزشی شهرداری در پی قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد.

فرهنگسراها و سالن‌های ورزشی مشهد تعطیل شد

به گزارش قدس آنلاین، سیدمجتبی منتظری  با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با قرارگیری مجدد مشهد در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا کلیه فعالیت‌های حضوری فرهنگسراهای شهر از امروز ۱۹ تیرماه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود و فعالیت‌های گروهی، کارگاه‌های آموزشی و سایر کلاس‌های فرهنگسراها در صورت امکان به صورت مجازی برای مخاطبان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: بر این اساس تنها نیروهای اداری فرهنگسراها به منظور برنامه‌ریزی‌ و پشتیبانی از ساعت ۷ تا ۱۳ در این مراکز حضور خواهند داشت و فرهنگسراها امکان پذیرش مراجعان حضوری را ندارند.

منتظری تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز موج پنجم شیوع بیماری کرونا برگزاری هرگونه برنامه‌ فرهنگی و اجتماعی اجتماع‌محور در سطح شهر تا بازگشت شرایط به وضعیت بهتر ممنوع خواهد بود.

وی افزود: یک سال و نیم از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و بر این اساس الگوهای جدیدی برای برگزاری برنامه‌های اجتماع‌محور ایجاد شده است که بر این اساس شهرداری مشهد آماده‌ است به منظور برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، بوستان‌ها و فضاهای باز عمومی را در اختیار مراکز فرهنگی، مساجد و هیات مذهبی قرار دهد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد با اشاره به تعطیلی کلیه سازه‌های ورزشی شهرداری مشهد، خاطرنشان کرد: همچنین بر اساس آیین‌نامه ابلاغی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با توجه به قرارگیری مشهد در وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا کلیه سالن‌ها و سازه‌های ورزشی شهرداری مشهد از امروز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.