۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱
کد خبر: 760529

تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل ساپیا امتیازات خود را به عدد ۵۰ رساند و جایگاهش را در رده سوم مستحکم کرد.

استقلال با عبور از سایپا ۵۰امتیازی شد!

به گزارش خبرگزاری قدس آنلاین؛ تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال از ساعت ۱۹:۵۰ امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان مجیدی به پایان رسید.

ترکیب سایپا: کوروش ملکی، کمال‌الدین نیکخو، رضا علیاری، امیرحسین حسین‌زاده، مجید علیاری، حسین ماهینی، مهرداد حیدری، سینا مریدی، مجتبی لطفی، محمد صادق بارانی و روح‌الله سیف‌اللهی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، بابک مرادی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی و آرش رضاوند.

گزارش بازی

در دقیقه ۵ ضربه سر سیاوش یزدانی از روی ارسال از نقطه کرنر از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت. دو دقیقه بعد سبحان خاقانی در محوطه جریمه سایپا سرنگون شد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.  مهدی قایدی در دقیقه ۱۱ حوطه جریمه نارنجی‌پوشان روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت که منصوریان داور بازی دستور ادامه بازی را داد. سینا مریدی ارسال به محوطه جریمه استقلال را دقیقه ۱۲ با سر زد که به شکل خطرناک از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.  توپ فرشید اسماعیلی در محوطه جریمه سایپا به دست یکی از مدافعان این تیم خورد که داور دستور به ادامه بازی داد. حرکت آرش رضاوند با ضربه بغل پای این بازیکن همراه بود که توپ او به شکل خطرناک از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت تا بازی با تساوی صفر صفر به پایان برسد.

در دقیقه ۵۳ ارسال یک سانتر خوب به روی دروازه از قایدی و ضربه سر آرمان رمضانی را ملکی مهار کرد. بلافاصله ضد حمله سایپایی ها و یک موقعیت تک به تک برای این تیم به دست آمد که حسینی با خروجی به موقع توپ را در اختیار گرفت. سومین موقعیت پیاپی دو تیم در عرض یک دقیقه نصیب بابک مرادی شد که شوت این بازیکن را ملکی گرفت. چهار دقیقه بعد ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه برای استقلال به دست آمد که شوت محکم قایدی با فاصله کم به بیرون رفت. دردقیقه ۶۱ یک ارسال به روی دروازه به آرمان رمضانی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر توپ را در اختیار فرشید اسماعیلی قرار دارد که قیچی برگردان هافبک استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۷ شوت پرقدرت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه در میانه های راه به پای مهدی قایدی برخورد کرد و توپ پس از اصابت به تیر دروازه، با بدشانسی وارد دروازه نشد. در دقیقه ۸۰ این مسابقه روی مهدی قایدی خطای پنالتی اعلام شد و امیرارسلان مطهری آبی پوشان را با یک گل پیش انداخت. این پایان کار مهاجم تعویضی استقلال نبود و او  دقیقه ۸۷ با یک شوت پشت محوطه دروازه سایپا را برای دومین بار باز کرد و بازی با همین دو گل به سود استقلال به پایان رسید.

استقلال با عبور از سایپا 50 شد!

استقلال با عبور از سایپا 50 شد!

استقلال با عبور از سایپا 50 شد!

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.