فرماندار خواف گفت: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان که پارسال ۲۸۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال بود، امسال به ۴۳۷ میلیارد و ۱۷۰ میلیون افزایش یافت.

اعتبارات تملک دارایی خواف افزایش یافت

به گزارش قدس آنلانی، حسین سنجرانی در نشست کمیته برنامه ریزی و توسعه خواف افزود: اعتبارات فوق با اولویت نیازهای عمرانی و زیربنایی این شهرستان در بخش‌های راهداری، آب، کشاورزی، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری و همچنین اجرا و بازنگری طرح های هادی روستایی مصوب شده است.

وی ادامه داد: ۳۴ درصد از مجموع ۲۸۸ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اعتبارات پارسال تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان خواف تاکنون تخصیص یافته است و باید برای جذب بیشتر آنها تا پایان سال مالی تلاش کرد.

فرماندار خواف گفت: کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند تدبیر، توسعه و نقشه راه شهرستان است و براساس پیشنهاد دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی، اعتبارات به ادارات شهرستانی تخصیص داده می شود و مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه هر اندازه مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند، بودجه بیشتری جذب خواهند کرد، گفت: اولویت مدیران در جذب و هزینه‌کرد اعتبارات باید با طرح‌های نیمه‌تمام باشد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.