بعد از کمال کامیابی‌نیا، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه که در مصاحبه‌های رسمی آمادگی خود را برای انتشار قرارداد و مقایسه آن با تیم رقیب اعلام کرده بودند، این بار یحیی گل‌محمدی این خواسته را مطرح کرد تا این طور نشان دهند که آن‌ها (سرخ‌ها) کاملاً نسبت به کم بودن عدد قراردادشان نسبت به تیم رقیب اطمینان دارند.

بازیکنان پرسپولیس از چندی پیش با اطلاع از عدد قرارداد بازیکنان رقیب، در تلاش هستند نشان دهند موفقیت‌های آن‌ها در سایه حمایت مالی کمتری صورت گرفته است. برخی از بازیکنان پرسپولیس حتی با اطلاع از چند برابری بودن رقم قرارداد رفقای خود در دیگر تیم‌ها با توجه به پیشنهادهایی که در ابتدای فصل از سوی آن تیم‌ها متوجه‌شان بوده، خواهان مشخص شدن فاصله زیاد با آن‌ها هستند.  در این رابطه نکته‌ای که آن‌ها را امیدوار می‌کند، چشم‌پوشی و فرار دیگر باشگاه‌ها از خواسته‌شان برای حضور در چالش افشای قراردادهاست. جایی که در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل و دریافت کمتر از ۶٠ درصد قرارداد به موفقیت آن‌ها رنگ و لعاب بهتری در نزد هواداران و اهالی فوتبال می‌دهد. باید دید در آستانه‌ دربی آیا بازیکنی از اردوگاه رقیب به درخواست آن‌ها پاسخ مثبت می‌دهد یا خیر؟

یحیی گل‌محمدی در میان جملات خود علیه باشگاه رقیب (استقلال) مدعی شد آن‌ها علاوه بر دریافتی ٩٠ میلیاردی از اسپانسر، بیش از ٧٠میلیارد نیز توسط افراد نزدیک به این باشگاه و افراد متمول  تزریق مالی شده که این ۱۶۰ میلیارد رقمی عجیب برای اداره تیمی است که مثل پرسپولیس ده‌ها مشکل حل نشده دارد. ضمن اینکه از اردوگاه رقیب هم خبر می‌رسد آن‌ها قرار است در دفاع از خود از هزینه کادرفنی پرسپولیس و مقایسه دریافتی مجیدی و گل محمدی آغاز کنند.  جنگ قبل از دربی از سوی  گل‌محمدی به این شکل آغاز شده ؛اگرچه پیش‌بینی یحیی این بود که افشای قراردادها هرگز اتفاق نمی‌افتد. اما باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای چهار بندی به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس در نشست خبری دیدار با آلومینیوم اراک واکنش نشان داد و نوشت« بعد از اظهارات خلاف واقع، گستاخانه و البته بی پایه و اساس یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص مجموعه باشگاه استقلال، این باشگاه از این مربی به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت کرد و قطعا این مربی باید در این محاکم پاسخگو باشد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.