دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا خراسان رضوی گفت: صحت انتخابات شورای شهرستان‌های این استان به جز شهر سبزوار به تأیید هیأت عالی نظارت بر انتخابات رسید.

تأیید انتخابات شوراهای اسلامی خراسان رضوی به‌جز سبزوار/ پرونده سبزوار به تهران ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حاجی‌زاده ، با اشاره به مسئله رسیدگی به اعتراض‌های ۱۰ شهرستان خراسان رضوی به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی، اظهار کرد: کلیه اعتراض‌ها مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت و حتی برای برخی شهرستان‌ها که شکایت خاص صورت گرفته بود ناظر ویژه و گروه‌های حقیقت‌یاب برای بررسی مجدد اعزام شدند.

دبیر اجرایی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خراسان رضوی بابیان اینکه در برخی شهرستان‌ها نیز شمارش مجدد آرا در حضور معترضین انجام شد، افزود: جلسات متعددی نیز با هیأت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها برگزار شد و به‌جز شهر سبزوار، صحت انتخابات در تمام شهرها و شهرستان‌های خراسان رضوی به تأیید هیأت عالی نظارت استان رسید.

وی تأکید کرد: درباره شهر سبزوار نیز پرونده به‌صورت کامل همراه با نظر کارشناسان شهرستان، کارشناس حقوقی استان و اعضای هیأت عالی استان به تهران ارسال‌شده و منتظر نظر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.