سرپرست معاونت هنری و سینمایی ارشاد خراسان رضوی گفت: مردم مراقب تبلیغات اغواکننده با محتوای استعداد یابی و بازیگری در کنار هنرمندان سرشناس سینما و تئاتر و پرداخت مبالغ مالی باشند.

 کلاهبرداری از مردم با پیشنهاد  بازیگری در کنار هنرمندان مطرح سینما و تئاتر

جواد روشندل در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: اخیرا برخی افراد سودجو با ارسال پیامک و برخی تبلیغات  سودجویانه در فضای مجازی پیشنهاد بازیگری در فیلم های سینمایی و تئاتر در کنار بازیگران مطرح و سرشناس و همچنین استعداد یابی  در زمینه های مختلف را با هدف دریافت وجه و کلاهبرداری از افراد مطرح می کنند.

وی تصریح کرد: این افراد با استفاده از نا اگاهی برخی شهروندان و  انگیزه دیده شدن و هم احساس شهرت برخی از جوانان ، پیشنهاد بازی در کنار هنرمندان و بازیگران سرشناس را به شرط پرداخت مبلغ قابل توجهی به انها ارائه می کنند در حالی که این موضوع در هیچ جای دنیا رخ نمی دهد که  برای ایفای نقش در یک فیلم یا تئاتر از یک بازیگر پولی دریافت شود .

وی افزود: در راستای پیشگیری و جلوگیری از کلاهبرداری های احتمالی، توصیه می کنیم مردم سعی کنند با اگاهی کامل نسبت به استفاده و حضور در این برنامه ها اقدام کنند و قبل از هر گونه  پرداخت وجهی از سلامت و مجوزهای لازم این برنامه  ها اگاهی لازم را از مراجع مرتبط  کسب نمایند.

 سرپرست معاونت هنری و سینمایی ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: از طرفی برگزار کنندگان رویدادهای  مختلف نیز مکلف به درج شماره مجوز درکلیه پروژه های سینمایی و موارد تبلیغاتی می باشند و کارشناسان معاونت هنری و سینمایی خراسان رضوی نیز امادگی پاسخگویی به ابهامات  و سوالات شهروندان در این زمینه را دارند.

روشندل بیان داشت: مردم هرگز فریب ظاهر حجم پیام های  اغوا کننده  در زمینه های مختلف را نخورند و در صورت دریافت و مشاهده چنین پیامهایی موضوع را به دستگاه های نظارتی اطلاع دهند و از اداره فرهنگ و ارشاد نیز درباره ماهیت این افراد استعلام های لازم را  بگیرند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.