چهار آزادکار نوجوان ایران در گام نخست مسابقات قهرمانی جهان مجارستان برگزار می‌شود.

پیروزی چهار آزادکار نوجوان ایران در گام نخست

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست از ساعت ۱۴ امروز در حال برگزاری است که نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم علی یحیی پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آرتیومیج بوگوسلاوسکی از لیتوانی را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف نوردانات آیتانوف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم شهداد خسروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد دمتیتری کاراستویانوف از مولداوی گذشت. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده کشتی میان ماگومد بایتوکایف از روسیه و بنجامین بوجته از رومانی می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم علی رضایی در دور اول با نتیجه ۸ بر ۲ آنوشاوان بارسقیان از ارمنستان را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آکمال سایدوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله به مصاف ویشال از هند می‌رود.

در وزن ۸۰ کیلوگرم مجید باقری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۵ مغلوب الکساندر مامروش از اوکراین شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر اوکراینی در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل کساوری کامینسکی از لهستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید. وی در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان آینازار بازاربایف از ازبکستان و عیسی آسان علی اف از قرقیزستان می‌رود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.