رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عیدسعید قربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت و انسجام و یکپارچگی بین کشورهای مسلمان را مظهر پیشرفت و تقویت جهان اسلام دانست.

قالیباف عیدقربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل اخبار و رسانه‌های گروهی مجلس شورای اسلامی، «محمدباقر قالیباف» به مناسبت فرا رسیدن عیدسعید قربان در پیامی این عید را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است: خرسندم صمیمانه‌ترین، تبریکات اینجانب را به مناسبت فرا رسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید.

رییس مجلس شورای اسلامی در این پیام گفت: همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشورهای مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشورهای اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی  است.

وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

قالیباف خاطرنشان کرد: فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه جانبه میان کشورهای اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.