افزایش تنش میان کادر فنی و بازیکنان استقلال با مجموعه هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه پیش از بازی آبی پوشان برابر نفت مسجد سلیمان اوج گرفت تا حدی که استقلالی‌ها از حضور در تمرین صرف‌نظر کردند تا به این ترتیب با اعتصاب خواهان پرداخت مطالبات خود شوند.

مجموعه مدیریتی باشگاه به شدت بابت این اتفاق تحت فشار افکارعمومی و هواداران قرار گرفتند، به همین دلیل کارگزار رسمی باشگاه با تزریق مبلغ ۲۰ میلیاردی تلاش کرد بحران به وجود آمده را مدیریت کند، اما این اتفاق هم نتوانست مشکل استقلال و مجیدی را رفع و رجوع کند.

با وجود پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی یک واقعیت عجیب رونمایی شد که پرداخت‌ها به صورت یکسان نبوده، بلکه مدیریت باشگاه به صورت متنوع اقدام به پرداخت مطالبات کرده که این اتفاق همان‌طور که انتظار می رفت با واکنش بازیکنان مواجه شد.اعتراض بازیکنان این بار متفاوت‌تر از قبل بود، بازیکنانی که با مدیریت به شدت زاویه داشتند، با تعطیل کردن تمرین تهدید کردند تا وقتی پرداختی‌های باشگاه به آن‌ها به مرز ۷۰ درصد نرسد، خبری از حضور آن‌ها در تمرین نیست!

این جریان دوباره تنش‌ها در مجموعه تیم فوتبال استقلال را تشدید کرد، هواداران بار دیگر انگشت اتهام را به سمت مدیران نشانه رفتند تا تنش بزرگی در آستانه بازی با نساجی در اردوی استقلال شکل گیرد، سکوت کادر مدیریتی باشگاه و کادر فنی حکایت از این داشت که اوضاع عادی نیست. با انتشار یک خبر عجیب در یکی از خبرگزاری‌ها بحران استقلال بالا گرفت. در خبر مذکور آمده بود مجیدی فهرست بازیکنان مازاد خود را به باشگاه داده است و برخی بازیکنان فصل آینده در جمع آبی‌ها نخواهند بود، با انتشار این خبر فرضیه‌ای مطرح شد که پرداخت‌ها به بازیکنان نیز تحت تأثیر این فهرست صورت گرفته است تا بازیکنانی که مدنظر سرمربی هستند دریافتی بیشتری داشته باشند!

اما نزدیکان کادر فنی این موضوع را یک بازی روانی از سوی مدیریت استقلال توصیف کردند تا شکاف میان آبی‌ها تشدید شود، هرچند مجیدی خود این خبر را رد نکرد، اما انتشار خبر پاداش از سوی سرمربی به نوعی پاتک به مدیریت باشگاه به حساب آمد تا مشخص شود مجیدی قصد عقب نشینی ندارد.

با این تفاسیر باید دید سرمربی آبی‌ها در آستانه اتمام مسابقات لیگ در کنفرانس خبری بعد از بازی برابر نساجی چه واکنشی به این اتفاقات خواهد داشت تا حقایق را به اطلاع هواداران برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.