رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آمار فوت‌شدگان کرونا در مشهد هم اکنون نسبت به ۲ هفته گذشته ۲ برابر شده‌ است.

رییس شورای شهر مشهد: آمار فوت‌شدگان کرونا در این شهر رو به افزایش است

محمد رضا حیدری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: طبق هشدارهای دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد، در وضعیت نامناسبی از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار داریم.
وی اضافه کرد: تلاش‌های خوبی برای واکسیناسیون در حال انجام است اما واکسیناسیون عمومی و رسیدن به شرایط ایمن زمان‌بر است.
رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تا رسیدن به شرایط ایمن باید هر چه کامل‌تر پروتکلهای بهداشتی رعایت شود، میزان اثرگذاری، تاثیرگذاری و انتقال ویروس بسیار بالاست و با توجه به شرایط موجود باید از تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز شود.
حیدری افزود: در مدیریت شهری نیز در بخشهای مختلف پروتکل‌های بهداشتی باید رعایت شود و شرایط ایمنی برای پاکبانان و سایر بخشها پیش‌بینی شود تا دچار آسیب کمتری شویم.
وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از مدیران و کارکنان شهرداری مشهد به کرونا مبتلا شده‌اند و باید تمهیدات بیشتری در این خصوص اندیشیده شود.
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۲۱۰ تن دیگر از هموطنانمان طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان کرونا در کشور به ۸۸ هزار و ۲۷۳ تن رسید.
در این مدت ۲۱ هزار و ۸۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲ هزار و ۴۳۲ نفر از آنها بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۴۵ هزار و ۶۵۴ نفر رسید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.