معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی از توزیع ۵۰۰ هزار ماسک بین زائران در مبادی ورودی این بارگاه ملکوتی در دهه ولایت و امامت خبر داد.

توزیع ۵۰۰ هزار ماسک در مبادی ورودی حرم رضوی همزمان با دهه ولایت

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام بیان کرد: به طور میانگین روزانه ۵۰ هزار ماسک به زائران و مجاوران در صحن و سرای رضوی اهدا می‌شود تا ارادتمندان امام هشتم(ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و آرامش خاطر بیشتر بتوانند به زیارت و دعا بپردازند.

وی با تأکید بر اینکه آمار توزیع ماسک با توجه به میزان حضور زائران در مناسبت‌های خاص همچون عید غدیر افزایش خواهد یافت، ادامه داد: پیش‌بینی‌های لازم برای توزیع ۵۰۰ هزار ماسک در دهه ولایت در ۵ دفتر امانات نقدی، ۳ دفتر امانات وسایل و ۲ دفتر تحویل صندلی چرخدار امانی در مبادی ورودی حرم رضوی انجام شده است.

معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی تصریح کرد: زائران و مجاورانی که از ماسک استفاده ‌نکرده‌اند و یا نیاز به تعویض ماسک خود دارند، می‌توانند به دفاتر مذکور در ورودی‌های مختلف حرم مطهر رضوی مراجعه کنند. همچنین جمعی از خادمان سلامت با توزیع ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده دست در گوشه و کنار این صحن و سرا برای ارائه خدمات به زائران حضور دارند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.