معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از برگزاری رویداد خیابان غدیر در دهه ولایت و اجرای ویژه برنامه ‌های فرهنگی خبرداد.

 برگزاری رویداد خیابان غدیر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، سیدمجتبی منتظری ضمن تشریح جزییات و اهداف برگزاری این رویداد، اظهار کرد: این طرح با هدف ترویج شعائر دینی و تقویت نشاط اجتماعی در دهه ولایت توسط مناطق محترم شهرداری برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر یک از مناطق می ‌توانند با فضاسازی قسمتی از خیابان، جانمایی سازه نمایشگاهی، ایجاد غرفه‌ های متعدد و همچنین بهره ‌گیری از ظرفیت‌ های مردمی، سمن ‌ها، تشکل‌ های منطقه، برنامه ‌های متنوع و شادی را برای تمامی سنین برگزار کنند.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: گرامیداشت مناسبت های دینی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان، ترویج سنت ها وآئین ها مذهبی و افزایش نشاط اجتماعی از مهم‌ ترین اولویت ما برای اجرای رویداد خیابان غدیر است.

منتظری تاکید کرد: آغاز این رویداد از سوم تا ۵ مرداد ماه در سطح مناطق ۱۳گانه تعیین شده و ویژه برنامه‌ های آن از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در فضای آزاد برگزار خواهد شد. همچنین غرفه‌ های کودک، نذر فرهنگی با موضوع ایتام، اهدای عضو، کتاب، اهدا خون و...، مشاوره (با حضور مشاور و یا روانشناس خانواده)، مشاوره سلامت با مشارکت با مرکز بهداشت منطقه، اجرای نمایش عروسکی با تناسب موضوعی و...بخشی از رویدادهای خیابان غدیر در مناطق خواهد بود

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.