مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از توزیع و کاشت بیش از ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد همزمان با ایام پر خیر و برکت دهه ولایت و امامت و گل آرایی ویژه مشهد خبر داد.

گلباران  شهر در آستانه عید سعید غدیر/مشهدالرضا با ۵۰۰ هزار بوته گل رنگارنگ به استقبال غدیر می رود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سیدعلی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت با هماهنگی های صورت گرفته میان مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد، اقدامات مختلفی در سطح شهر در زمینه زیباسازی منظر شهری با استفاده از گونه های گیاهی و سازه‌های ویژه اجرا شده است که این فعالیت‌ها در روزهای پایانی این دهه و منتهی به عید سعید غدیر خم به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: پنج المان گل نوشته تبریک دهه ولایت و امامت در میادین شریعتی، بسیج، فلسطین،بیت المقدس و غدیر نصب شده است و ۱۰ عدد المان گل مناسبتی نیز در عرصه میدان شهدا، لچکی های شهدا، میدان شریعتی، میدان توحیدو میدان جانباز زینت‌بخش فضای شهر شهر شده‌اند.

انتظام اضافه کرد: در بافت فضای سبز شهری نیز ۱۰ المان نوشتاری با طرح های جدید در میادین بسیج، امام خمینی، فرودگاه، فردوسی، آیلند میانی بلوار احمد آباد و لچکی های اطراف میدان جانباز جانمایی شده است.

 مدیر کل بهبود محیط زیست شهری خاطرنشان کرد: علاوه بر ۵۰۰ هزار بوته گل فصلی تابستانه، بیش از ۳۰۰ متر مربع از فلاورباکس( گل جای) های سطح شهر نیز تعویض و  واکاری و شستشو شده اند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.