همزمان با نزدیک شدن به عید سعید غدیر خم پویش نذر کتاب، نذر اندیشه در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

پویش «نذر کتاب، نذر اندیشه» در سراسر کشور برپا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با نزدیک شدن به عید سعید غدیر خم و با هدف ترویج فرهنگ آشنایی با اهل بیت عصمت و طهارت پویش نذر کتاب، نذر اندیشه برای جذب مشارکت‌های مردمی در راستای اهدای کتاب به کتابخانه‌ها آغاز شد.

در این پویش مردمی که با همکاری مجتمع دانشجویی امام رضا(ع) موسسه جوانان آستان قدس رضوی و پاتوق کتاب و نهادهای فرهنگی دیگر اجرایی شده، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان مشهد، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، هیئت لبیک، بسیج دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) و کانون امام رضا(ع) دانشگاه فردوسی مشهد مشارکت دارند.

علاقه‌مندان به شرکت در این پویش معنوی و ارزشمند که به گسترش فرهنگ مطالعه، تجهیز کتابخانه‌ها و آشنایی با سیره اهل بیت عصمت و طهارت همراه است، می‌توانند با واریز مبالغی به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۴۰۱۹۰۶۱ به نام احمد نعمتی در این پویش شرکت کنند.

مبالغ جمع آوری شده به خرید کتاب «علی از زبان علی» و چند کتاب دیگر در راستای زندگی امام اول شیعیان جهان اختصاص داده شده و کتاب‌های خریداری شده در قالب بسته‌هایی به کتابخانه‌های خوابگاه‌های دانشجویی در سراسر کشور اهدا می‌شود.

حجت‌الاسلام پناهیان درباره اهمیت کتاب «علی از زبان علی» گفته است: «این کتاب سرچشمه‌ای زلال است که مصارف گوناگون معرفتی دارد. تردید ندارم که جوانان با مطالعه این کتاب از نظر فکری و روحی به شدت تحت تأثیر حضرت علی(ع) قرار می‌گیرند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.