مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه ولایت خدمات مختلفی به نیازمندان استان در بخش اطعام، قربانی، توزیع سبدکالا، شناسایی نیازمندان سادات، تجلیل از حامیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد درحال انجام است.

توزیع ۲۰هزار سبدکالا در بین نیازمندان  استان همزمان با دهه ولایت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کمیته امداد خراسان رضوی، حبیب الله آسوده برنامه های کمیته امداد استان در هفته ولایت را اعلام کرد و افزود: پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی، کمیته امداد و دستگاه های مختلف تهیه، طبخ و توزیع شود.
وی از توزیع ۲۰ هزار سبد کالا در استان در هفته ولایت خبر داد و افزود: با مشارکت خیران ۵ هزار رأس دام سبک و سنگین قربانی و گوشت حاصل از آن تا عید غدیر بین نیازمندان توزیع می شود.
آسوده با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین که تاسی گرفته از سیره علوی است، اظهار کرد: در این دهه  از هزار و ۱۱۰ حامی  در سطح استان نیز تقدیر می شود.
وی گفت: به نیابت از مولای متقیان، نسبت به آزادی ۱۱۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان اقدام و این افراد، به آغوش خانواده بازگشتند.
 مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه اکنون مشکل کم آبی گریبان گیر هموطنان خوزستانی شده است، ادامه داد: نیکوکاران، برای خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه این هموطنان مشارکت لازم را داشتند.
آسوده از توجه ویژه به سادات در روز عید غدیر گفت و افزود: سادات نیازمند سطح استان به منظور حمایت توسط این نهاد شناسایی می شوند تا بستر ورود آنها به چرخه حمایتی کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.