مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: بیش از پنج هزار نفر در خراسان رضوی با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و سازمان‌های بین المللی تاکنون مهارت‌های فنی را فرا گرفته‌اند.

مهارت‌آموزی بیش از پنج هزار نفر با همکاری سازمان‌های بین‌المللی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: بیش از پنج هزار نفر در استان با همکاری اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی و سازمان‌های بین المللی تاکنون مهارت‌های فنی را فرا گرفته‌اند.

او افزود: این اداره کل هم اکنون با ۹ مجموعه و سازمان بین المللی همکاری دارد که در قالب آن‌ها به اتباع خارجی و نیز اتباع ایرانی آموزش فنی و مهارتی ارائه می‌دهد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: همکاری با سازمان توسعه صنعتی سازمان ملل (UNIDO) برای تجهیز و راه اندازی انستیتو مصنوعات چرمی و همکاری با برنامه پیشرفت موسسه همکاری اقتصادی (SEQUA) در ارائه مدل آموزش دوگانه و سازمان توسعه ملل متحد (UNDP) برای آموزش دوره‌های آموزشی محافظت از لایه ازن را از جمله این همکاری‌ها دانست.

رحیمی بیان کرد: اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی با مجموعه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR)، سازمان پناهندگان دانمارک (DRC)، سازمان پناهندگان نروژ (NRC)، سازمان پناهندگان دانمارک (DRC)، ریلیف اینترنشنال (RELIFE International) و کشور آلمان هم دراین زمینه همکاری دارد.

او تصریح کرد: در آموزش‌های مهارتی ارائه شده تعداد سه هزار و ۹۱۷ نفر اتباع خارجی تحت آموزش قرار گرفتند و تا کنون ۲۵درصد تعهد آموزشی در این بخش به سازمان‌های مذکور اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: خوشبختانه خراسان رضوی از جمله استان‌های موفق کشور در زمینه همکاری با سازمان‌های بین‌المللی در این زمینه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.