دانش آموز سبزواری دارای رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی گفت: به منظور موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی و کلاس‌های کنکور ثبت نام نکردم و تنها با تلاش خودم به این موفقیت دست یافتم.

 برای موفقیت در کنکور سراسری در موسسات آموزشی ثبت نام نکردم

به گزارش قدس آنلاین، پارسا نوروزی‌نژاد  درباره مهم‌ترین دلایل موفقیت خود کنکور سراسری، اظهار کرد: در وهله اول لطف پروردگار متعال شامل بنده شد که توانستم در کنکور سراسری به موفقیت دست یابم.

وی افزود: همچنین زحمات خودم در طول یک سال اخیر و ۱۲ سال تحصیلی سبب شد که این رتبه را کسب کنم و حقیقتاً تنها تلاش یک ساله عامل موفقیت بنده نبود.

رتبه چهارم کنکور سراسری در گروه آزمایشی ریاضی و فنی با بیان اینکه میوه ۱۲ ساله تلاش خودم را با با کسب این رتبه و موفقیت در کنکور سراسری چیده‌ام، بیان کرد: در تمام این سال‌ها تلاش کردم که به موفقیت دست پیدا کنم و در کنار تلاش خودم حضور خانواده به کسب این رتبه کمک کرد.

نوروزی‌نژاد با بیان اینکه در سوالات تستی به خوبی تجزیه و تحلیل انجام می دادم و نکات سوالات را پیدا می کردم و متکی به افراد دیگر از جمله معلمان نبودم، بیان کرد: از معلمان سوالاتم را می‌پرسیدم ولی در نکته یابی سوالات به خودم متکی بودم.

وی در خصوص ثبت نام در موسسات آموزشی برای کنکور سراسری و کلاس‌های خصوصی، گفت: حتی یک جلسه از کلاسهای کنکور استفاده نکردم و تنها خودم به مطالعه دروس می‌پرداختم و سعی بر این بود که از تست های کتاب های آموزشی برای افزایش آمادگی در کنکور سراسری استفاده کنم.

رتبه چهارم کنکور برای درباره انتخاب رشته و دانشگاه مورد علاقه خود برای ادامه تحصیل، گفت: به احتمال زیاد رشته برق در دانشگاه صنعتی شریف را انتخاب می‌کنم اما بین رشته های برق و کامپیوتر هنوز تردید دارم.

نوروزی‌نژاد افزود: موسسات آموزشی برای موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری می‌تواند موفق باشند اما این نکته نیز باید گفته شود که پس از لطف پروردگار متعال خود فرد باید با تلاش به آنچکه می خواهد دست یابد. 

وی تأکید کرد: از دانش‌آموزانی که آزمون کنکور سراسری را در پیش دارند می خواهم خودشان برای کسب موفقیت تلاش کنند و انتظار از موسسات آموزشی نداشته باشند و خودم برای کنکور سراسری در هیچ موسسه‌ آموزشی ثبت نام نکردم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.