۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 763292

ملی‌پوش قایقرانی ایران با ابراز رضایت از عملکرد خود در المپیک گفت: شرایط مسابقات این رشته المپیک توکیو نسبت به دوره‌های گذشته سخت تر شده است و من هر چه در چنته داشتم انجام دادم.

علی آقامیرزایی: هرچه در چنته داشتم رو کردم

قدس آنلاین: به گزارش خبرنگار مهر، علی آقامیرزایی پاروزن رشته آبهای آرام ایران صبح امروز دوشنبه ۱۱ مردادماه در مسابقه کایاک هزار متر المپیک شرکت کرد. میرزایی در دور مقدماتی در گروه خود پنجم شد و به جدول یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این گروه چهارم شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازیهای المپیک توکیو بازماند.

علی آقا میرزایی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان پس از آنکه موفق نشد راهی نیمه نهایی المپیک توکیو شود گفت: صبح امروز مرحله مقدماتی انجام شد و به عنوان نفر پنجم به مرحله یک چهارم نهایی رفتم که در این مرحله دو نفر به نیمه نهایی صعود کردند. تمام تلاشم را کردم ، چیزی کم نگذاشتم و از عملکرد خودم راضی هستم . هرچه در چنته داشتم را انجام دادم.

وی افزود: امیدوارم در بازی‌های آسیایی سال آینده بتوانم مدال نقره یا طلا بگیرم. یک رقیب سرسخت چینی دارم که زمستان امسال تمام تلاشم را می‌کنم سطح خودم را ارتقاء دهم و این رقیب را بگیرم.

وی ادامه داد: المپیک این دوره نسبت به ادوار قبل سخت‌تر شد، دوره‌های گذشته یک چهارم نهایی وجود نداشت و از مقدماتی سه نفر به نیمه نهایی صعود می‌کردند که از آنجا مشخص می‌شد چه کسانی به فینال A و B می‌روند اما این دوره از هر گروه دو نفر صعود کردند و یک مقدار شرایط سخت شد، اما تمام تلاشم را کردم.

آقامیرزایی خاطرنشان کرد: دست تک تک مردم ایران را می‌بوسم که برایم دعا کردند و در این چند روز پیام‌های انرژی بخش فرستادند. امیدوارم در مسابقات آینده و بازی‌های آسیایی بدرخشم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.