معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طی چهارماه ابتدایی امسال بیش از۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر سفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است.

انجام بیش از۷۶ میلیون نفرسفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی مشهد طی ۴ماه

به گزارش قدس آنلاین،  خلیل الله کاظمی، در این خصوص اظهارکرد: براساس آمار از ابتداء فروردین تا انتهای تیرماه امسال ۷۶ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۷۵۲ نفر سفر توسط ناوگان اتوبوسرانی انجام شده  که این آمار در تیرماه ۱۴۰۰ به بیش از۲۲ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۸۸۸ نفر سفر رسیده است.

وی افزود: این درحالی است که طبق آماردر چهارماه ابتدایی سال ۹۹ بیش از ۳۴میلیون و ۳۵۱هزار و ۳۷۹ نفر سفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی انجام شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، ادامه داد: مقایسه این آمار نشان دهنده این است که انجام سفر از طریق ناوگان اتوبوسرانی در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال گذشته ۴۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۳۷۳ مسافر افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کاظمی گفت: این نکته قابل ذکر است که سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در فروردین ماه ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف بود که همین امر بر کاهش انجام سفر در چهارماه ابتدایی سال گذشته تاثیر داشته است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.