۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
کد خبر: 763571

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان با برتری شاگردان امیر قلعه‌نویی به اتمام رسید.

برتری گل‌گهر مقابل استقلال در نیمه اول

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با برتری یک بر صفر سیرجانی‌ها به پایان رسید. تنها گل تیم گل‌گهر در دقیقه ۴+۴۵ توسط امین پورعلی به ثمر رسید.  

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

ترکیب گل‌گهر: محمد آقاجانپور، علیرضا علیزاده، علیرضا ابراهیمی، میلاد زکی‌پور، یونس شاکری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، علیرضا آرتا، احمدرضا زنده‌روح و امین پورعلی.

داور: وحید کاظمی

دقیقه یک: علیرضا ابراهیمی بازیکن گل‌گهر با خطا روی مسعود ریگی از داور کارت زرد گرفت. 

دقیقه ۱۴: نفوذ مهدی قایدی در نهایت با ارسال زمینی این بازیکن به محمد نادری رسید که ضربه مدافع استقلال را مدافعان دور کردند تا بهترین موقعیت استقلال به هدر برود. 

دقیقه ۲۰: قایدی با استپ زیبا و عبور از یک بازیکن می‌رفت موقعیت خوبی برای تیمش در محوطه جریمه ایجاد کند که مدافعان گل‌گهر توپ را به کرنر فرستادند. 

دقیقه ۲۲: محمد نادری مانع از رسیدن پاس عرضی به محوطه جریمه استقلال شد و فرصت گلزنی را از گل‌گهر گرفت.

دقیقه ۲۵: پاس عمقی غافلگیرکننده‌ای به امین پورعلی رسید و این بازیکن قصد داشت توپ را از بالای دستان سیدحسین حسینی وارد دروازه کند که دروازه‌بان استقلال آن را دفع کرد.

دقیقه ۳۹: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال را حسینی از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۴۲: میلاد زکی‌پور توپ خوبی را ارسال کرد که ضربه یونس شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: محمد آقاجانپور مدافع گل‌گهر با خطا روی نادری با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۱+۴۵: محمد دانشگر هم از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲+۴۵: در یک صحنه داور خطای دانشگر را گرفت که با اعتراض فرهاد مجیدی همراه شد و داور بعد از این صحنه به سرمربی استقلال اخطار داد. سرمربی استقلال اعتقاد داشت که اعتراض‌ها از سمت نیمکت گل‌گهر بوده است که داور به سعید الهویی مربی گل‌گهر نیز کارت زرد داد.

دقیقه ۴+۴۵: ارسال ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال را حسینی مشت کرد و در ادامه امین پورعلی آن را وارد دروازه استقلال کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.