۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
کد خبر: 763798

نزدیکان مسعود سلطانی‌فر معتقد بودند جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطمئناً در دولت سیزدهم نیز در سمت خود فعالیتش را ادامه خواهد داد اما این اتفاق به مذاق برخی مدیران سابق باشگاه پرسپولیس خوش نیامد، به‌همین دلیل شایعاتی درباره استعفای محرمانه وی در فضای مجازی منتشر شد.

شکست خورده ها علیه قهرمان لیگ

البته خبر استعفای جعفر سمیعی خلاف واقع نبود ولی قرار نبود این‌موضوع به این شکل در رسانه‌های خبری منعکس شود؛ چراکه حواشی و تبعات این اتفاق در فرایند نقل‌وانتقالاتی باشگاه پرسپولیس به‌شدت تأثیرگذار بود،از طرفی انتشار این مسئله می‌توانست مذاکرات صورت‌گرفته برای عقد قرارداد جدید با کارگزار اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

حالا اما با فاش شدن این‌موضوع نزدیکان جعفر سمیعی در تلاش‌اند وی را از تصمیم خود منصرف سازند اما هنوز سمیعی در این خصوص واکنشی نشان نداده‌است. بااین‌حال موضع‌گیری تند ابراهیم شکوری و رسانه‌های نزدیک به باشگاه پرسپولیس در قبال کسانی که این خبر را منتشر کردند،  نشان می‌دهد یک جدال سنگین در آستانه وقوع است.

موضوع اما زمانی جالب می‌شود که خبر استعفای سمیعی برای نخستین‌بار از سوی مدیر سابق روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس در دوره مدیریت محمد حسن انصاری‌فر به شبکه‌های اجتماعی درز پیدا کرد،همین اتفاق سبب شد ابهامات فراوانی در خصوص این حرکت در فضای هواداری پرسپولیس شکل گیرد.

طیفی از منتقدان با استناد به انتشار این خبر از سوی مدیر سابق پرسپولیس مدعی شدند این اقدام به شکلی حاشیه‌سازی برای مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس است تا بار دیگر شانس مدیران ناکام پرسپولیس برای بازگشت به این باشگاه افزایش یابد.

دراین‌میان چهره‌های شناخته‌شده منتسب به باشگاه پرسپولیس نیز با پیش کشیدن مسائل مدیریتی در ادوار گذشته این اتفاق را حاصل کارگردانی جریان دلالیسم عنوان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
    0 0
    سمیعی بهترین مدیر ورزی ایران هست بی نظیر جلوی هرچی فساد گرفت اینو همه میدونن ما طرف داران تا جان در بدن دارین پشتش هستیم