۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 763809

نماینده وزن ۶۱+ کیلوگرم کاراته بانوان ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک توکیو برابر حریفی از الجزایر به برتری رسید.

پیروزی عباسعلی برابر حریف الجزایری

قدس آنلاین:  در جریان رقابت‌های روز پایانی کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، حمیده عباسعلی دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان در گروه B وزن مثبت ۶۱ کیلوگرم کومیته زنان، در مبارزه نخست خود مقابل لامیا معطوب دارنده مدال‌ برنز جهان ۲۰۱۸ از الجزایر به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید.

النا کویریچی از سوئیس، فریال عبدالعزیز از مصر و گونگ لی از چین، دیگر حریفان حمیده عباسعلی در گروه B هستند. کاراته‌کای الجزایری در مبارزه نخست نیز مقابل النا کویریچی از سوئیس با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود.

نفرات حاضر در هر گروه با یکدیگر مصاف می‌کنند و در نهایت دو نفر برتر هر گروه به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. در مرحله نیمه نهایی نفر اول هر گروه با نفر دوم گروه مقابل مبارزه می‌کند که نفرات پیروز به فینال می‌رسند و بازنده ها نیز به مدال برنز المپیک خواهند رسید.

سجاد گنج‌زاده دیگر کاراته‌کای ایران هم در گروه B مثبت ۷۵ کیلوگرم کومیته مردان روی تاتامی می‌رود. این ورزشکار با ایوان کوسیچ از کرواسی، تارگ حامدی از عربستان، برایان ایر از آمریکا و دانیل گایسینسکی از کانادا مبارزه می‌کند.

پیش از این سارا بهمنیار در رقابت‌های وزن ۵۵- کیلوگرم المپیک توکیو که روز پنج‌شنبه برگزار شد با یک پیروزی و دو شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

رشته ورزشی کاراته برای نخستین بار است که در بازی‌های المپیک حضور دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.